KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 31 juli 2017

MEDEDELING NICO VAN DEN HAM | OPROEP

OPROEP INFORMATIE POLITIEKE 2 MANS- BEWEGING WILNU VAN ARJAN GELDER!


Jarenlang heb ik Arjan Gelder intensief gesteund met zijn politieke 2 mans- (zijn vrouw en Arjan zelf) organisatie WilNu. Vele mensen die zich bij Arjan Gelder hadden aangesloten zijn door Arjan Gelder zwaar belazerd! De vele slachtoffers, die Arjan ook financieel heeft uitgekleed, hebben zich allemaal daarover bij mij beklaagd! Altijd ben ik achter Arjan Gelder blijven staan en ben hem blijven steunen. Ik was er immers 'niet bij' en wilde mij er daarom ook niet mee bemoeien. Arjan Gelder is lange tijd zeer zwaar beschuldigd van het aanranden van zijn vrouwelijke slachtoffers. Ik heb mij er nooit mee bemoeid en bleef Arjan steunen. 

Al enige tijd is Arjan zonder enige aanleiding op een stiekeme wijze bezig Nico van den Ham kapot te maken! Arjan Gelder zendt momenteel veel valse informatie over mijn persoon naar een groot aantal mensen. Personen die ik niet ken. Dit via e-mails en Facebookberichten. Hoogstwaarschijnlijk plaatst hij zijn valse informatie over mij ook op zijn vele groepen op Facebook. Ik ben op Facebook door Arjan Gelder geblokkeerd dus ik kan niet kijken wat er allemaal over mij wordt geschreven. Iedereen die informatie daarover heeft en mij wil helpen is welkom! Arjan Gelder maakt tezamen met Algemeen Dagblad- crimineel, Chris Klomp het mij verder onmogelijk om nog verder te gaan met het plaatsen van berichten op deze website ten gunste van het algemeen belang! 

Nico van den Ham >>> nico.vandenham@gmail.com

________________________________________________

Algemeen Dagblad nep-nieuwsjournalist Chris Klomp zéér succesvol betreffende zijn staats-opdracht de eerlijke media kapot te maken! 


Algemeen Dagblad-crimineel Chris Klomp
Voor de zoveelste keer in korte tijd moeten wij mededelen dat in verband met acties van Algemeen Dagblad-crimineel, Chris Klomp, de gemeente Amsterdam en anderen, er momenteel geen nieuwe artikelen op deze site kunnen worden geplaatst. 

De bezoekersaantallen zijn de laatste weken teruggelopen naar één derde van wat wij normaal bereiken. Het net sluit zich, net zoals dat bij vele anderen het geval is, om Nico van den Ham. 


Redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Sectoren: Reguliere Media, Vrije Meningsuiting, Alternatieve media, Gerechtelijke Misdaad, Mensenrechtenschendingen,
Mediacensuur,
Klassenrechtspraak,
Zelfmoord, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking.


Nico van den Ham