KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zaterdag 22 juli 2017

JEUGDZORG - RECHTELIJKE MACHT - ECONOMIE

Overheidssmeerlapperij
Hieronder zomaar een bericht op Facebook wat wij vanmorgen na het opstarten van de computer als eerste aantroffen. Gelijk weer natte ogen! Niet alleen van verdriet, maar ook van woede! Enorme woede! Dit, vanwege het feit dat het volk zich alles maar dan ook alles laat welgevallen en niet bereid is massaal in actie te komen tegen deze overheidssmeerlapperij! Wij hebben de afgelopen tijd daartoe diverse oproepen gedaan. gevolg; veel reacties met complimenten voor ons werk en weer nieuwe aangrijpende verhalen van slachtoffers van diegenen van het laatste beslissende woord... rechters. Reacties waaruit naar voren kwam mee te willen doen aan een massale, langdurige opstand zijn op één hand te tellen. Daarom, het komt nooit meer goed! Niet met onze kinderen, niet met hun ouders en ook niet met de vele andere slachtoffers waarvan hun woning, bedrijf, anderszins... kortom... hun leven is afgepakt! 
Alles voor de economie! Welke economie? >>> deze economie


  >>> Tamara Recourt 



Mijn leven is kapot gemaakt door Jeugdzorg ik leef niet meer. Alles wat ik lief had hebben ze me onterecht ontnomen. Ik eet, drink maar ik voel niks meer voor het leven. Leef als kluizenaar. 

Ik stond midden in het leven. Leuke contacten op school alles is weggevaagd of er een ramp is gebeurt. Slapeloze nachten, huilbuien, depressief.

Met dank aan die rotzakken van Jeugdzorg. Kan je dat voorstellen dat je niks verkeerds hebt gedaan en toch je kinderen van school worden geronseld?

Door Turkse gezinsvoogd ivb ik me beentjes bij elkaar hield ??
Had ik ze wijd gedaan waren mijn kindjes nog hier.

Hoe moet ik verder leven? 

Mijn leven is kapot!


____________________________________________________


Enkele weken geleden waren wij bij Tamara en zagen de pijn in het hart van deze gewone én bijzondere vrouw. Een schat van een vrouw die de hele dag op een keukenstoeltje aan een klein tafeltje in de zeer kleine keuken van haar mooie grote woning zit te kniezen. HARTVERSCHEUREND!

Hier vertelt Tamara op video >>> haar verhaal

Redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Sectoren: Misdaadgroep Jeugdzorg, Gerechtelijke misdaad, Mensenrechtenschendingen,.Mediacensuur, Klassenrechtspraak, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking, Vrije Meningsuiting.