KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 27 juni 2017

Open brief aan Eva Jinek, Humberto Tan, Jeroen Pauw, Zembla, Eén Vandaag, Brandpunt….

Ingezonden door >>> Wim Dankbaar

Humberto, Eva, Jeroen, etc. Neem even de moeite om de bovenstaande >>> clip te bekijken. Het is een interview van Maria van Boekelen (wat mij betreft de beste journaliste van Nederland) met Adèle van der Plas (wat mij betreft de beste advocate van Nederland).

Zoals jullie kunnen zien, is Adèle een hartstikke integere vrouw, die bovendien heel goed en duidelijk kan verwoorden wat hier aan de hand is! Zonder beledigingen aan het adres van Demmink en de rest van het OM! Dat speel ik niet klaar! Adèle is veel netter dan ik. Schamen jullie je je niet? Dat jullie haar nog nooit aan tafel uitgenodigd hebben? Is dit voor jullie dan ook een verboden onderwerp? Jullie willen toch onderwerpen brengen die spelen in de samenleving? Of is dat maar een farce? Holy Cow! Lees even mijn open brief aan Diederik Aben

Hoe kan het nou toch zijn dat jullie niet de aandacht mogen vestigen op de misdrijven van onze hoogste heren van Justitie? Dat mogen jullie toch niet? Anders hadden jullie de welbespraakte Adèle van der Plas toch allang uitgenodigd om dit grove schandaal haarfijn uit de doeken te doen? Jullie gaan toch niet zeggen dat ze dit niet vlekkeloos kan? Jullie gaan toch niet zeggen dat het geen kijkcijfers oplevert? Welnu, ik durf te stellen dat als jullie Adèle uitnodigen om haar verhaal te vertellen, zoals ze dat in bovenstaande clip doet, je de grootste kijkcijfers ooit haalt! Maar daar gaat het helemaal niet om! Het gaat erom dat jullie zeggen zaken aan de kaak te stellen die in de samenleving spelen. Maar deze zaak stellen jullie toch niet aan de kaak? Een man die al 20 jaar onschuldig vast zit, in onze zogenaamde rechtstaat, veel langer dan Volkert van der Graaf, nota bene de (beweerde) moordenaar van onze minister president in spé, die alweer vrij is. Daar besteden jullie toch geen aandacht aan? Waarom niet, Eva? Waarom niet, Jeroen? Waarom niet, Humberto?

Vinden jullie het heel erg beledigend als ik stel dat jullie als spokespersons van de publieke en commerciële omroepen deze misstand in stand houden? Ik hoop het maar! Dat is precies mijn bedoeling! Prove me wrong! Nodig Adèle even uit! Zet desnoods Peter R. de Vries tegenover Adèle! Adèle durft dat wel, de vraag is of Peter R de Vries dat durft. Wie komt eerst? Jij, Jeroen? Jij, Eva? Jij, Humberto? Wie van jullie heeft het lef? Steek anders even de koppen bij elkaar. Dan kan Adèle drie keer achter elkaar in jullie talkshows het verhaal vertellen.

Mvg

Wim Dankbaar 


Ga ook naar de website van Wim Dankbaar >>> Recht is Krom

Redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Sectoren: Justitiële pedofilie, Gerechtelijke Misdaad, Mensenrechtenschendingen, Mediacensuur, Klassenrechtspraak, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking, Vrije Meningsuiting.