KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 22 mei 2017

MEDEDELING | NICO VAN DEN HAM

De afgelopen maanden heb ik vele, vaak lange, dagen moeten besteden aan het oplossen van technische problemen. Dit om deze site draaiende te houden. 

Gisteren kwam zo'n beetje de al lang verwachte doodsteek. Althans dat dacht ik. Het begon weer eens met storingen op mijn videobewerkingsprogramma.
Dit keer is er daarna een kettingreactie ontstaan die zo'n beetje alles, wat je nodig hebt om op een computer te kunnen werken ofwel deze site draaiende te houden, kapot heeft gemaakt. 


Tegen mijn verwachtingen in heeft een medestrijder/goede vriend het een en ander vanmorgen (op afstand) voor een groot gedeelte weer opgelost. Daarna werkte er weer niets. Dit keer kwam ik er zelf achter dat een defecte USB Stick de storingen veroorzaakte. USB Stick erin, niets werkt. USB Stick eruit alles weer opnieuw opstarten, opschonen enz. en het werkt weer (gedeeltelijk).

Het videoverwerkingsprogramma is verloren gegaan. De puinhoop die is ontstaan is enorm. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om nieuwe artikelen te plaatsen. Ik werk eraan om zo snel mogelijk weer terug te komen. 

UPDATE: 24 mei 18.35 u. Ik vind het van groot belang om nog (even) door te (kunnen) gaan met deze site en hoop vanaf morgen, Hemelvaartsdag, weer terug te komen met nieuwe artikelen. Graag tot morgen, 25 mei 2017! Nico.  

Vriendelijke Groet,

Nico van den Ham