KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zaterdag 24 december 2016

PRETTIGE FEESTDAGEN | NICO VAN DEN HAM

Alle bezoekers van 
deze site Prettige Feestdagen 

Het is voor mij onmogelijk om alle goede wensen die ik ontvang betreffende de feestdagen en het nieuwe aankomende jaar individueel te beantwoorden. Ik vraag daarvoor begrip. 

Vanwege de op allerlei gebied zeer belabberde omstandigheden waar ik in verkeer, is het op dit moment niet mogelijk nieuwe artikelen te plaatsen. Ondanks dat spreken mij steeds moeilijker afgaat, komt er mogelijk vanavond wel een gesproken oproep op deze site. 

Vanwege de alsmaar groter wordende hoeveelheid e-mails, privé Facebook berichten, privé Twitterberichten en ellenlange telefoongesprekken is het voor mij niet meer mogelijk om die allemaal te beantwoorden. Het laatste wat ik wil is onvriendelijk overkomen. Echter, de grens van mijn kunnen is meer dan bereikt! Ik hoop nog wat artikelen te kunnen schrijven in plaats van de hele dag aan de telefoon te hangen en alleen maar e-mails en dergelijke te beantwoorden. Ik vraag ook daarvoor begrip!

Relevante informatie toezenden, over met name de criminele rechtspraak, blijft natuurlijk meer dan welkom! 

Op goedbedoelde vragen over bijvoorbeeld waarom ik geen advocaat heb of adviezen dat ik toch echt naar de Nationale Ombudsman, het Juridisch Loket, of het Europese Hof moet gaan kan ik niet individueel telkens nog eens beantwoorden.
Alle antwoorden daarop liggen besloten in de vele artikelen die ik over de corrupte rechtspraak heb gepubliceerd.

Procederen in civiele zaken als jouw tegenpartij veel groter is dan dat jij bent of belangrijker wordt geacht dan jijzelf, is een volstrekt zinloze bezigheid. Wel kun je met dat procederen vaak nog meer bewijs verzamelen. Bewijs dat onomstotelijk aantoont dat rechters, raadsheren en hun kliek regelrechte criminelen zijn. Helaas dient zich dan een nieuw probleem aan en dat is dat niemand dat bewijs wil zien! 


Ikzelf procedeer allang niet meer! 


Vriendelijke Groet,


Nico van den Ham