KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

woensdag 31 augustus 2016

Reacties na toespreken Koning Willem overweldigend!

Koning Willem Alexander lacht zich kapot
Koning Willem Alexander en zijn Kliek lachen zich kapot! Waxinelichthoudergooier naar de Gouden Koets; Erwin Lensink nu dan toch de mond gesnoerd? Journalist Micha Kat (Ierland) en Gerrit Herder (Engeland) publiceren video, waarin Nico het woord richt tot de Koning, op hun websites.
Karel Bagchus leeft nog!
De Nationale Zelfmoordherdenking.

Nationaal probleem
Druk, druk, druk en nog eens druk, (zoals verwacht) met het beantwoorden van de vele reacties nadat ik Koning Willem Alexander voor de 2e keer via een >>> video heb toegesproken. Tijdens dat toespreken deed ik tevens een oproep aan de Nederlandse bevolking alsmaar luider mekkerende, maar extreem makke, onderworpen schapen om de Majesteit zelf ook toe te gaan spreken. Koning Willem Alexander toespreken en jouw verhaal met de camera van je telefoon opnemen en vervolgens die video op Twitter en op Facebook plaatsten. Massaal! Zo massaal, dat al dat openlijk toespreken door het volk, tot de Koning een nationaal probleem zou gaan worden en Willem Alexander en zijn Misdaadkliek wel zouden moeten reageren! 

Goed werk Nico
Veel reacties dus! 'Dat heb je goed gedaan Nico', 'geweldig idee Nico'.
De door de reguliere gecensureerde staats-media zo gevreesde waarheidsjournalist drs. Micha Kat plaatste vanaf het eiland Ierland de video zelfs op zijn website
>>> Revolutionaire Online. Bedankt Micha! Hetzelfde deed de naar Engeland gevluchte Gerrit Herder op zijn website Gerrit Herders Blog. Bedankt Gerrit! Nee, Gerrit Herder is niet naar Engeland gevlucht omdat hij gezocht wordt, maar is uitgeweken naar het eiland omdat hij de vele misdrijven die de Nederlandse Staat, in naam van de Koning, tegen haar eigen volk pleegt niet meer aan kon (zien). De links naar de websites van Kat en Herder staan overigens permanent in de rechterkolom van deze site!   


Winnen
Ik heb (opnieuw) een groot aantal uren aan de telefoon gezeten en verhalen aangehoord zoals.... 'Ook ik wordt ten voordele van grote kapitaalkrachtige organisaties/bedrijven of door rechters belangrijk geachte personen door middel van gerechtelijke list en bedrog kapot gemaakt Nico!' 'Maar'.... zo wordt er vaak bijverteld, 'er worden steeds meer mensen wakker, ik voel dat aan mijn water Nico'. 'Je doet goed werk Nico'. 'Steeds meer mensen beginnen mede door jou berichten in te zien dat het zo niet langer kan Nico'. 'Binnenkort gaat er wat gebeuren'. 'Ook dat voel ik aan mijn water Nico'. 'Ga zo door Nico je doet fantastisch werk'. 'Dat je geen woning en ook geen inkomen hebt heeft ook voordelen Nico'. 'Er kan immers bij jou niet worden ingebroken en als jij je portemonnee verliest is het niet zo erg want er zit toch niks in Nico'. 'Zo moet je het zien Nico'. 'Altijd positief blijven' Het gaat goed, we gaan het winnen Nico'. enz. enz. enz. 

Facebook - Twitter
Vele duizenden mensen hebben de, op 4 websites gepubliceerde, video bekeken en beluisterd. Dus velen duizenden hebben mijn oproep om zelf ook het woord te richten tot de Koning gehoord. Toen ik er vandaag bij iemand over klaagde dat er naar aanleiding van mijn oproep niemand een video, op Twitter en/of Facebook heeft geplaatst, waarin hij/zij Koning Willem Alexander ter verantwoording heeft geroepen omdat er zoveel ellende, leed verdriet in zijn naam door criminele rechters wordt aangericht, kreeg ik te horen dat ik een ongeduldig persoon ben! 'De >>> oproep staat er nog maar net op' (vanaf 27 augustus) zo werd mij verteld! Dus nog langer afwachten dan maar weer en ook aan al dat wachten zullen wel weer voordelen zitten alhoewel die mij nog niet zijn medegedeeld.  

Karel Bagchus
Verder heb ik nog te melden dat de door de Amsterdamse GGD psychiater Herman Plas bijna kapotgemaakte >>> Karel Bagchus nog (net) leeft! Karel wilde om voor hem moverende redenen niet dat ik er nog meer over zou publiceren. Karel vertelde mij dat hij denkt dat het binnen 10 jaar wel eens afgelopen zou kunnen zijn met mensen zoals hijzelf en ik. Bedoeld Karel dat nou positief of negatief? Nog 10 jaar leven is best wel een lange tijd, dus mogelijk bedoelt Karel het positief en dan is Karel een optimist! Nog 10 jaren lang lijden onder een onmenselijke klokkenluiders- vervolging, terwijl ik er al bijna 8 lange lijdensjaren op heb zitten vind ik geen prettige gedachte dus ben ik volgens velen een pessimist. Zelf vind ik mijzelf meer een realist en gelet op mijn laatste oproep, die ook weer geen enkele reactie betreffende daadwerkelijke actie heeft opgeleverd, denk ik dat de juiste conclusie is. 

Erwin Lensink
Erwin Lensink heeft een hele dure GGZ-telefoonkaart (ja die bestaan echt) moeten kopen om mij op te kunnen bellen. Zo konden wij heel even met elkaar spreken. Heel even, want terugbellen kan/mag niet. Ook Erwin heeft redenen die het maken, dat ik alleen maar mag opschrijven dat hij overgeplaatst is van de >>> ene naar een andere >>> GGZ zelfmoordinrichting en dat hij onder een zeer streng regime gebukt gaat. Erwin Lensink is al weken (sinds zijn overplaatsing) van het internet af en ik vraag mij af of de aangekondigde behandeling om hem beter te maken de mond te snoeren nu echt is begonnen. Zouden er al onder dwang grote hoeveelheden gif in Erwin zijn grote lichaam worden gespoten om van hem een >>> zwijgende zombie te maken. Angstaanjagend is het allemaal wel! 

Rutte
Hoe gedweeë is het Nederlandse volk dat (op wat enkele uitzonderingen na) alles, maar dan ook alles accepteert? Heel gedwee! Een relatief kleine groep criminelen mag gewoon doorgaan met het plegen van zware misdrijven tegen grote groepen van de bevolking! De reguliere gecensureerde staats-media zwijgt, liegt en indoctrineert!
De eerlijke nieuwe media wordt op allerlei wijzen kapot gemaakt! Allemaal in uw eigen verkapte Schurkenstaat der Nederlanden.
Het gedomineerde, onderdanige volk krijgt wat het verdient. Nog gaan stemmen, zo lees en hoor ik telkens, is hartstikke stom want het helpt toch niets'! VVD'ers zijn hartstikke stom, zo stom dat ze wél gaan stemmen dus Mark Rutte wordt voor de 3e keer de minister president! Een volk krijgt de regering die het verdient!
Mark Rutte en Koning Willem Alexander lachen zich kapot.  




Door Nico van den Ham gesteund door de redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Sectoren: Koninklijk Huis, Mensenrechtenschendingen, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking, Gerechtelijke Misdaad, Klassenrechtspraak, Mediacensuur, Zelfmoord.