KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

donderdag 11 augustus 2016

NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND | SLECHT NIEUWS

Website
Op 7 augustus schreef ik >>> 'Nico van den Ham bezorgd voortbestaan website'. Nu helaas opnieuw negatief nieuws. 

Artikelen
Net nu, nu ik opnieuw veel heb te melden betreffende nog meer heftige, grootschalige misdrijven gepleegd door de Nederlandse Staat tegen grote groepen van haar eigen bevolking, moet ik mededelen dat het (hopelijk voorlopig) niet mogelijk is om nog verder te gaan met het publiceren van artikelen op deze site. Dit ondanks dat een paar weldoeners mij in de gelegenheid stellen om zonder eigen woning, zonder eigen internetaansluiting en zonder inkomen nog weer een paar weken door te kunnen gaan. 

Demmink
Ook in de zaak Demmink zou ik nog het een en ander hebben te melden. 

Geldbedrag
Er is mij een bedrag ter beschikking gesteld om het nog een aantal weken uit te zingen. Als er op korte termijn geen nieuwe zinvolle artikelen op deze site door mij kunnen worden geplaatst, dan zal ik het geld terugstorten. Dat hoeft geloof ik niet, maar zo zal ik het wel doen!  

Gedrevenheid
De werkelijke redenen dat alles in het honderd loopt op dit moment kan ik om mij moverende redenen hier niet opschrijven. Wel kan ik melden dat mijn gedrevenheid, die ik reeds jaren op deze site tentoon heb gesteld, op dit moment geheel gebroken is.
Zonder gedrevenheid is het niet mogelijk om nog zinvolle artikelen te schrijven!


Oorzaak
De oorzaak van dit alles ligt niet bij het Criminele Zwarte Toga Tuig of bij ander misdadig overheids-schorem. Ik heb mij, ondanks de immense onmenselijke (semi) staatsterreur die nu bijna 8 jaar op mij wordt toegepast tot nu toe niet uit het veld laten slaan. Hopelijk spoedig meer want ik wil nog wel maar het kan op dit moment niet meer. Heel jammer vind ik zelf. 

Salto TV
Vanavond zal ik mij in allerlei bochten gaan wringen om nog enigszins goed voor de dag te komen bij de eerste uitzending van 'DE STEM VAN DE STRAAT' op de Amsterdamse TV zender SALTO TV. De gast in deze uitzending, die om 21.00 u. begint, is Klokkenluider >>> Ton Qualizza waarmee ik begin juli jl. mee in contact kwam.

>>> Deel 2 Klokkenluider over gesjoemel inzake opslag chemische                                  (radioactieve) stoffen, media en WOB verzoeken.  

Door Nico van den Ham