KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zondag 7 augustus 2016

Nico van den Ham bezorgd over voortbestaan website

Deze website
Het enige waar ik, Nico van den Ham, nog voor leef en het nog voor doe is het bijhouden van deze website. Verder hoeft het voor mij niet meer en verder kan er ook niets meer! Ik heb nog heel veel (misstanden) te melden en wil dat ook nog graag doen voordat het helemaal afgelopen is. Echter, bij mij loopt op dit moment letterlijk alles, maar dan ook alles volledig in het honderd. 

Melden van Misstanden
De komende dagen heb ik veel verplichtingen en moet veel reizen. Dat reizen kost tijd en dat moet (al geruime tijd) gratis want de Schurkenstaat der Nederlanden heeft voor straf alles van mij afgepakt. Voor straf alles afgenomen vanwege de goudeerlijke berichtgeving, het melden van misstanden, op deze site. Treinkaartjes kán ik niet kopen want ik heb geen enkel inkomen!

Trein
Regelmatig word ik door een onvriendelijke treinconducteur uit een trein geflikkerd. Uit een trein gegooid die eigendom is van de geprivatiseerde NS maar die nog wel volledig eigendom is van de Schurkenstaat der Nederlanden. Alle aandelen NS zijn in eigendom van onze Schurkenstaat. Eenmaal uit de trein gezet moet je maar zien op de plaats waar je zijn moet te komen. Ook dat kost dan weer veel extra tijd. Tijd die ik eigenlijk niet meer heb.

Bezorgd
Ik ben dan ook behoorlijk bezorgd inzake het bijhouden van deze site want er moeten wel regelmatig artikelen op. Gebeurt dat niet, dan kost dat bezoekers en die door mij zeer gewaardeerde lezers wil ik absoluut niet kwijt! 


Bedankt
Blijf er bij alsjeblieft! Zolang het nog kan lieve mensen en hartstikke bedankt tot nu toe voor het lezen en alle steun! 

Openlijk
Het is helaas niet mogelijk om diegenen, die het mogelijk maken nog (even) door te gaan met deze site, met naam en toenaam openlijk te bedanken. Echter, de dank is natuurlijk heel groot!

Goudeerlijk
Zo, nu staat er toch weer een artikel op de site. Niet zo'n spectaculair artikel misschien, maar wel goudeerlijk en daar moet deze site het vooral van hebben!

Door Nico van den Ham