KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

woensdag 17 augustus 2016

Mededeling Nico van den Ham inzake zijn website

EXTRA INGELASTE MEDEDELING
WOENSDAG 17 AUGUSTUS 06.17 u.


Wat er deze morgen ook voor een nieuws naar buiten komt en waar dan ook. Vanmiddag een video-verklaring van Nico van den Ham over de werkelijke redenen om niet meer mee te werken aan het zwaar-gecensureerde programma 'De Stem van de straat' van de de Amsterdamse publieke omroep Salto. 

Én over de zaak Demmink! 

_______________________________________________

Afscheid
Het voorlaatste artikel dat ik op deze site heb gepubliceerd, is van 10 augustus jl.
Dat is dus bijna een week geen berichtgeving en dat is dodelijk voor een website zoals deze. Ik kan op een van de werkpagina's van deze site de bezoekersaantallen zien en die zijn de afgelopen 5 dagen (logischerwijs) in sneltreinvaart naar beneden gekelderd. Ik heb in dat vorige artikel geschreven dat het
 (hopelijk voorlopig) niet mogelijk is om nog verder te gaan met het publiceren van artikelen op deze site.
Ik heb nogal wat reacties daarop gekregen van lieve mensen die dat jammer vinden, mij bedankten en mij het beste wensen. Een soort afscheid dus van Nico van den Ham.
Deze lezers hebben wellicht de door mij tussen 2 haakjes geschreven woorden (hopelijk voorlopig) over het hoofd gezien.

Levenslust 
De afgelopen dagen hebben mij nog weer eens uitdrukkelijk bevestigd dat mijn levenslust nagenoeg geheel verdwenen is. Dat is al jaren zo, dus dat was ook al zo toen ik nog gewoon in mijn woning woonde aan het Prins Bernhardplein in Amsterdam. In een woning wonen, een van de eerste mensenrechten waar iedereen recht op heeft in een rechtsstaat. Vanaf zo ongeveer 2009 is op mij een beestachtige klokkenluider-
vervolging toegepast door Misdaadgroep >>> Woningcorporatie Stadgenoot en haar smerige criminele kliek waaronder deze >>> crimineel.
Bij mij heeft dat het gevolg dat ik nergens geen plezier meer in heb, behalve dan in artikelen schrijven en publiceren. Artikelen die gaan over de misdrijven gepleegd tegen grote groepen van de Nederlandse bevolking door o.a. criminele politici, rechters, raadsheren, advocaten en deurwaarders, bijgestaan door haar omvangrijke kliek, bestaande uit moderne NSB'ers. Nieuwe NSB'ers die op gretige wijze bereid zijn om voor de genoemde staatscriminelen de vuile karweitjes uit te voeren ofwel haar medemens, ook al woont die bij haar/hem in de straat, kapot te maken.

Andere gedachten
Elke dag trachten mensen met goede bedoelingen mij op andere andere gedachten te brengen betreffende mijn verdwenen levenslust. Die pogingen zijn volstrekt nutteloos dus zonde van hun en van mijn tijd.
Het -nergens nog plezier in hebben- zit er nu eenmaal in gaat er nooit meer uit!
De oorzaak van mijn gebrek aan levenslust is voornamelijk veroorzaakt door het beheren van deze site. Daardoor word ik vrijwel elke dag d.m.v. mail en telefoon geconfronteerd met de enorme ellende, leed en verdriet van anderen waaronder kinderen, ouderen en heel veel dieren. Het gaat dan om ellende en leed die veroorzaakt is door ons eigen Schurken-Regime en uitgevoerd door de extreem misdadige gerechtelijke macht in naam van onze 'fijne integere' Koning Willem. 


Verbijsterd
Ik ben telkens opnieuw verbolgen over het feit dat er zo veel onmensen zijn die bereid zijn anderen op de meest denkbare vuile wijzen volledig kapot te maken en in vele gevallen de >>> dood in te drijven voor de belangen van grote kapitaalkrachtige organisaties/bedrijven of door hen belangrijk geachte personen.

Onmenselijk staatstuig
'Ik heb nergens geen zin meer in, behalve nog om tegen die criminelen aan te trappen via mijn site', is een veel door mij geuite uitspraak zo weten de mensen die regelmatig contact met mij hebben. En zo is het. Ik heb de afgelopen dagen de zaken die volledig in het honderd waren gelopen met hulp van een goede vriend weer enigszins op de rails gezet. Een andere weldoener heeft er voor gezorgd dat ik de komende weken niet verhonger. Ik heb nog veel te melden. Langzaam aan zal ik dan ook proberen de komende dagen weer artikelen op de site te plaatsen want dat is het enige dus waar ik nog zin in heb en voldoening in schep. Zeker niet alleen artikelen over mijzelf maar meer nog voor anderen die nog wel graag verder willen en af willen van het onnodig lijden veroorzaakt door het hiervoor genoemde criminele onmenselijke staatstuig. Van dat lijden zou ik zelf overigens ook wel graag af willen. Niemand vindt lijden prettig, dus ook ik niet.

Google
Ik ga dus nog even door zolang als het kan. Wel zal ik de komende tijd gaan benadrukken dát het zo niet meer langer kan! Het schrijven van artikelen door mij en nog vele anderen op website's, Facebook, Twitter enz. is goed. Zo komen we bij elkaar en leren we elkaar kennen. Bovendien komen we (de wakkeren onder ons) er zo steeds meer achter dat het nog veel erger kan en ook is dan dat we al dachten! Hopelijk maken we anderen met al ons geschrijf 'wakker'. Google en niet te vergeten andere zoekmachines helpen ons daarbij. Althans nog wel. 

Oorlog
Het is oorlog voor grote groepen Nederlandse medemensen. Er moet eens een keer wat gaan gebeuren want de misdadigers in politiek Den Haag, in de rechtbanken en de enorm grote nieuwe NSB'ers kliek die er aan meewerkt, maken massaal steeds meer van onze medemensen kapot! Dat kan omdat de gecensureerde, reguliere media er over zwijgt en de bevolking er niets tegen onderneemt. Het staatstuig krijgt steeds meer vrij spel, voelt zich onaantastbaar en gaat schaamteloos verder en verder. Wachten op de volgende verkiezingen heeft absoluut geen zin omdat kleine partijen geen poot aan de grond krijgen omdat de staatsmedia ze stilzwijgt. Denk daarbij aan het feit dat uitsluitend de grote partijen mogen mee doen aan het grote verkiezingsdebat aan de vooravond van de verkiezingen. Hoe smerig wilt u het hebben?

Opstand
Het klootjesvolk komt toch niet in opstand is het motto en verdomd, zo is het ook. Misdrijven plegen tegen de menselijkheid door een relatief kleine groep criminelen wordt door het geïndoctrineerde en voorgelogen volk geaccepteerd. Voorgelogen en geïndoctrineerd door de reguliere gecensureerde media die zo is verworden tot een van de gevaarlijkste misdaadgroepen die de Schurkenstaat der Nederlanden kent. 

In bed liggen
'Steeds meer mensen worden wakker, Nico' moet ik elke dag maar weer aanhoren. 'Maar ze blijven wel in bed liggen' is mijn antwoord dan. Er verschijnen inderdaad steeds meer mensen met een grote bek; in de vorm van een scherpe pen op internet maar de situatie verslechterd met de dag en ik zie steeds meer mensen kapot gaan. De staatscriminelen worden wel boos als je onaardig over ze schrijft. Dat kun je zien aan de buitenproportionele zware straffen die het Zwarte Toga Tuig voor dat eerlijke schrijven oplegt. 

Maar bang voor die schrijfsels zijn de criminelen niet en dat kun je dan weer zien aan de gerechtelijke misdrijven die op onschuldige burgers worden toegepast in het belang van de grote tegenpartijen. Elke dag maar weer, in alle arrondissementen, massaal en steeds erger. Ik zie in rap tempo steeds meer mensen kapot gaan. 

Oorlog
Met alleen maar blijven schrijven op websites, Twitter en Facebook verandert er niets. Bij elkaar komen om er over te praten ook niet en afwachten natuurlijk al helemaal niet. Dagelijks worden er door een relatief kleine groep onmensen ernstige misdrijven gepleegd tegen grote groepen van de Nederlandse bevolking. Kinderen, dieren en ouderen worden daarbij op geen enkele wijze ontzien. Het leed dat wordt aangericht is enorm. Hoe diep zijn we gezonken dat we dit, met zijn allen, toestaan? 

Door Nico van den Ham