KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

donderdag 26 mei 2016

MR. JORIS DEMMINK WORDT NIET VEROORDEELD!


Voorspellen
Ik voorspelde het al meerdere malen. Mr. Joris Demmink zal niet worden veroordeeld! Ook niet als hij wel zou worden vervolgd. Datzelfde geldt voor alle andere meesters in de rechten waarvan onder ede is verklaard dat zij hun justitiële snikkel in minderjarige jongetjes hebben gepropt.
Gelet op het nieuws wat gisteren >>> bekend is geworden, denk ik opnieuw dat mijn voorspelling uit zal komen. De druk van buitenaf, om mijn negatieve voorspellingen achterwege te laten en mee te doen aan het 'geschreeuw', dat Demmink 'voor de bijl gaat' en het OM en De Rechtspraak op hun bek gaan is enorm! Ik doe daar niet aan mee, omdat ik daar een te realistisch persoon voor ben.


Uitleg
Het OM en de Rechtspraak, Justitie dus, wordt aangevoerd/bestuurd door nauw samenwerkende criminelen van de ergste soort. Bij de rechtspraak, waar de laatste beslissende woorden worden uitgesproken, werken misdadigers die tot alles, maar dan ook alles in staat zijn. Extreem corrupte schurken die meer ellende, leed, verdriet en dood in de vorm van >>> zelfmoord veroorzaken dan alle burgercriminaliteit tezamen. Alle bij elkaar opgetelde burgercriminaliteit is absolute kruimelcriminaliteit vergeleken met de extreem misdadige werkwijze van de Zwarte Toga Maffia en haar Kliek.

Turkije 
In de >>> verklaring van het Openbaar Ministerie van 25-mei jl. is te lezen, citaat: 'Op basis van de Turkse wetgeving zouden de onderzoekshandelingen niet kunnen worden uitgevoerd'. Einde citaat. Vooralsnog is er geen bewijs dat hier sprake is van een onderhandse afspraak met Turkije om zo een excuus te creëren, zodat het OM kan stellen dat het niet verder kán met het onderzoek. Wel is het een feit, dat ons eigen verkapt schurken-regime heel vaak belerend wijst, en in onderhavige doofpotkwestie nu ook nog eens vérwijst, naar die andere >>> Schurkenstaat.

Verandering
Zolang het Nederlandse volk niet massaal in opstand komt tegen Justitie en haar Kliek, waaronder de misdadige volksverlakkende staatsmedia zoals de NOS, verandert er niets en kan ik succesvol blijven voorspellen op de wijze zoals ik dat al lange tijd doe. Zolang er geen zware straffen worden opgelegd aan rechters en raadsheren, die dagelijks massaal misdrijven plegen tegen de menselijkheid en daarmee dagelijks grote groepen goedwillende Nederlandse burgers ten voordele van grote kapitaalkrachtige organisaties en 'belangrijke' personen zoals mr. Joris Demmink kapot maken, wordt Demmink niet veroordeeld! Bovendien zal het leed, de ellende, het verdriet en de zelfmoord, veroorzaakt door het Corrupte Zwarte Toga Tuig nog verder toenemen. 

Klagen
Als simpele burger in een civiele kwestie, kapitaalkrachtige criminelen aanklagen bij rechters andere criminelen heeft volstrekt geen zin. Als gewone burger ten overstaan van de rechter zo'n crimineel, verweer inbrengen tegen datgene wat criminelen, die jou hebben aangeklaagd over jou beweren ook niet. Klachten daarover indienen bij weer andere eensgezinde staats-schurken ook niet! Toch ben ik blij, dat velen dat nog steeds doen en al het bewijs dat zij door de Toga Maffia zijn opgelicht, hebben gedocumenteerd. Ondanks dat het Toga Tuig daar de corrupte justitiële reet daar dan weer mee afveegt, is het voor mijn gemoedsrust een fijn idee dat er overvloedig onomstotelijke bewijs is zijn inzake hetgeen wat ik hier allemaal beweer.   

Joris Demmink wordt niet veroordeeld en waarschijnlijk niet eens vervolgd! 

Dat zijn mijn voorspellingen en daar zal iedereen het mee moeten doen! 

Ik hoop dat ik ongelijk krijg! 

Waar de staats-NOS nog meer over >>> zwijgt!

Door Nico van den Ham