KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 15 januari 2016

Hoe Mensenrechtenschender mr. C.L.J.M. de Waal burgers ten voordele van de elite kapotmaakt. Deel 1

De Amsterdamse Kantonrechter Klassenrechter, Mensenrechtenschender Crimineel mr. C.J.L.M. de Waal besliste op 30 november 2015 dat mijn eenkamerwoning ontruimd mag worden. Dit zonder hoor en wederhoor, dus zonder rechtszitting. De gevolgen zijn, zoals ik al lange tijd voorspelde, voor mij, net zoals dat bij de andere 50 gezinnen die dagelijks hun woning worden uit gesleurd worden, rampzalig! Zolang ik nog kan houd ik deze site 'ín de lucht'. Vanaf nu een onregelmatig gepubliceerde Nieuwsbrief betreffende het leed dat o.a. Rechter Crimineel mr. C.L.J.M. de Waal ten voordele van de kapitaalkrachtige elite aanricht. 

Vandaag een mail van Ziggo en mijn antwoord. 







Betaalverzoek voor:                                                               Betaalgegevens:
N G van den Ham                                                                  Betreft: Betaling Ziggo
                                                                                            Nummer: 5059634650018008
Klantnummer: 5963465-1


Betaalgegevens:
Betreft: Betaling Ziggo
Nummer: 5059634650018008
Datum: 13 januari 2016
Betalen voor: 16 januari 2016


Geachte heer/mevrouw,
U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie gebleken is dat het door u te betalen bedrag voor de geleverde Ziggo diensten niet automatisch van uw rekening kan worden geïncasseerd. Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag van € 66,62 alsnog aan ons over te maken. Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig voldoen.

*   Klik op bovenstaande AcceptEmail of de link betalen;
*   Kies vervolgens uw bank;
*   Betaal direct en veilig met iDEAL.

Als u niet zelf betaalt, dan kunt u deze e‑mail doorsturen naar de persoon of instantie die het openstaande bedrag dient te betalen.

Heeft u vragen?
Kijk op ziggo.nl/klantenservice voor meer informatie, wij staan hier dag en nacht voor u klaar. Of bel 0900-1884 (normaal tarief) of gratis 1200 met een vaste Ziggo lijn. Bereikbaar 7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt
Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar je privégegevens. Ziggo vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check zelf hoe je phishing herkent en voorkomt.

Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd te Utrecht, aan de Atoomweg 100 (3542 AB), KvK 37026706. BTW nr NL007280099.B01, Rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. De betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.

De betaling begint altijd vanaf: https://transaction.acceptemail.com. Meer informatie op de website van AcceptEmail.

_____________________________________________________________________


Aan Ziggo (idealservice@ziggo.nl


Geachte mevrouw/mijnheer,

Naar aanleiding van uw e-mail deel ik u eenmalig het volgende mede:

Nooit eerder had ik een betalingsachterstand bij uw organisatie of welke organisatie dan ook. Ik ben onlangs zonder hoor en wederhoor, zonder rechtszitting door de criminele kantonrechter, rechter mr. C.L.J.M. de Waal op mijn 63e veroordeeld tot dakloosheid.

Mijn woning is reeds door mij zelf ontruimd, omdat het misdadige Amsterdamse gerechtsdeurwaarderskantoor Van der Hoeden | Mulder mij aanvankelijk op sadistische wijze valselijk meedeelde dat er op maandag 14 december ontruimd zou worden. Ik ben daardoor op de meest denkbare vuile wijze al mijn schamele bezittingen kwijtgeraakt op wat eerste levensbehoeften na zoals wat kleding, tandenborstel en scheerapparaat. 
De ontruiming vond dus niet plaats op 14 december, maar is nu definitief vastgesteld op 20 januari a.s.

Ik ben na een 7 jaren durende beestachtige klokkenluiders-vervolging op enorme wijze in (nog meer) onbeheersbare problemen geraakt. Net zoals al die duizenden andere landgenoten. Vijftig gezinnen worden er elke dag straat gezet in onze verkapte schurkenstaat en mogen het verder uitzoeken. Allemaal ten voordele van de kapitaalkrachtige elite. De reguliere media zwijgt hierover. Het volk wordt dom en kalm gehouden via o.a. de staats-NOS.


Ik ben klokkenluider en publiceerde en publiceer nog steeds zolang dat nog kan over zaken zoals hiervoor omschreven op mijn website. Klokkenluiders worden zoals u wellicht wel weet volledig kapot gemaakt door misdaadgroepen zoals Woningcorporatie's, Banken en ander groot-graaituig i.s.m. hun overkoepelende belangenorganisatie
'De Rechtspraak', ofwel het veel leed, ellende en verdriet aanrichtende Crimineel Zwart Toga Tuig. Let op! we hebben het hier over de civiele rechtspraak, geen strafzaken, want ik heb niets gestolen en niemand wat misdaan!


Ik zeg bij deze noodgedwongen het contract wat ik met u heb afgesloten inzake de kabelaansluiting voor televisie, internet en telefoon per direct op. Ik woon niet meer op het adres van de aansluiting, maar ben dakloos. Ik ben alles kwijt en ben aan het overleven. Dat kost veel tijd, geld en zeer veel energie. Het is daardoor niet mogelijk om u nog te betalen. Ik heb vanaf 14 december 2015 ook geen gebruik meer gemaakt van uw diensten. Ik verwacht van u na 21 jaren op tijd betalen en een goede verstandhouding begrip en vraag u mij uw begrip nog mee te delen via dit e-mail adres. Ik ben uitsluitend nog te bereiken via dit e-mailadres!


Voor (veel) meer informatie kijkt u op mijn website. Te beginnen bij de oorsprong van deze voor mij catastrofale misdadige actie's van de Amsterdamse Misdaadgroep Woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek waaronder de criminele organisatie 'De (civiele) (zakelijke belangen) Rechtspraak' 


Het adres van de site is >>> http://nicovandenham2.blogspot.nl

Bedankt voor uw zeer goede service de afgelopen 21 jaren!

Vriendelijke Groet,


Nico van den Ham