KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 26 januari 2016

Een volk dat voor tirannen zwicht, verliest meer dan lijf en goed, dan dooft het licht…

Gezapige Nederlander accepteert terreur van kleine groep criminele heersers, zélfs als hun kind bij hen is weggeroofd!

Woninghuur
Onlangs heb ik meerdere oproepen op mijn site gedaan om mensen te verenigen. Oproepen, niet om te demonstreren, maar om dingen massaal niet te doen. Bijvoorbeeld massaal niet de helft van de buitenproportionele, dus misdadige hoge huur van je woning betalen. Nederland kent de hoogste woning-huren van Europa. Vaak betalen mensen veel meer dan de helft van hun inkomen aan huur van hun woning en zij en hun kinderen lijden honger. Dat is onnodig en bovenal misdadig!

Zorgpremie

Hetzelfde geldt voor de zorgpremies. Gewoon massaal de helft niet meer betalen. Zorgverzekeringen hebben gezamenlijk meer dan 80 miljard in kas. Vaak moet je bijbetalen ook al ben je nog zo uitgebreid verzekerd. Ook hier wordt de bevolking massaal bestolen. Dat moeten we met velen bestrijden. Niemand heeft het recht om de bevolking te bestelen!


Pinnen
Niet meer pinnen, behalve om het op te halen, is ook hartstikke noodzakelijk. Velen hebben een grote bek over het feit dat ze gecontroleerd worden, maar pinnen er in de supermarkt en bij de bakker vrolijk op los! Niemand die het ziet zullen we maar zeggen, behalve dan uw 'leiders!' 


Rechtszaken
Ook heb ik opgeroepen €2.50,- (griffiekosten) te storten op een rekening (niet op mijn rekening) om in groten getale in alle arrondissementen criminele rechters aan te klagen vanwege het massale dagelijkse gesjoemel in civiele rechtszaken ten voordele van de grote kapitaalkrachtige organisatie's. Vervolgens riep ik op die rechtszittingen tegen die zaken-rechters met honderden te gaan bezoeken en het Corrupte Toga Tuig na afloop opwachten om ze ter verantwoording te roepen en/of uit te joelen. Rechters zijn de 'Edelachtbaren' van het laatste beslissende woord en richten met hun misdadige gesjoemel ten voordele van de heersende kapitaalkrachtige organisaties veel meer leed, ellende en verdriet aan dan alle Holleeders, motorclubs, gewelddadige woningovervallers, tasjesrovers enz. bij elkaar. Maar liefst >>> 500 zelfmoorden van de meer dan 1800 per jaar in onze schurkenstaat, zijn o.a. het gevolg van de misdadige handelswijzen van de grootste criminele organisatie van onze Schurkenstaat, 'De Rechtspraak'.

Oproepen
Op mijn oproepen zijn veel reacties gekomen, uren heb ik aan de telefoon gezeten om verhalen aan te horen hoe erg het allemaal wel niet is. Opnieuw luisteren naar persoonlijke verhalen van mensen waarvan hun kind is afgenomen of door de politie
is >>> vermoord, dat ze dakloos zijn gemaakt of op een andere manier door het Corrupte Toga Tuig in opdracht van de heersende klasse kapot zijn gemaakt. Al dan niet in samenwerking met hun in het zwart met wespengeel geklede hulptroepen.
Ik begrijp dat al die slachtoffers er vol van zitten en hun verhaal willen doen, maar ik weet het allemaal inmiddels wel en wil actie! Alleen maar klagen heeft absoluut geen zin! Veel reacties dus, maar geen enkele aanmelding! 'Wat is hier toch aan de hand klagend typend Nederland?'


Dieren/Kinderen
Op 23 januari deed ik, inmiddels best wel wanhopig, opnieuw een oproep.
Dit keer richtte ik mij voornamelijk op de vele, vele slachtoffers van de Misdaadgroep Jeugdzorg. Ik ben al mijn leven lang zeer begaan met dieren en heb dan ook veel belangstelling voor het wel en wee van dieren. Ik heb veel dieren gehad, en met veel liefde 
>>> vóór dieren gewerkt (video vanaf 0.43) en ze tevens goed bestudeerd. Pak een dier zijn kind af en het verzet van zo'n dier, welk soort dan ook, is niet te beschrijven! Dieren gaan letterlijk door het vuur als je ze hun jong(en) bedreigd of afpakt. Dat moet bij de mens dan toch ook zo zijn dacht ik. Ik heb zelf geen kinderen gemaakt, maar als dat wel zo was zou mij er dood voor vechten als ze die van mij hadden afgepakt. Daarom dacht ik, dat ik een 'goede slag zou slaan' als ik in een nieuwe poging, om mensen met mij mee te krijgen' mij ga richten op die groep waarvan de kinderen zijn weggeroofd door de Misdaadgroep Jeugdzorg.

Wetsartikelen

Nou vergeet het maar, ook uit die grote groep niet één reactie van iemand die wel mee wilde doen. Wel veel, weer nieuwe hartverscheurende verhalen en ook dit keer weer de adviezen van 'deskundigen' die mij een lesje rechten gaven. De 'deskundigen' vertelden mij, dat als ik de rechters op wetsartikelen zou wijzen 'zij' (de rechters) bang zouden worden en ik mijn zaken met het grootste gemak zou winnen. Ik heb de 'deskundigen' gevraagd of zij, net zoals ik zelf doe, massaal civiele rechtszaken bezoeken of hebben bezocht om daar in vrijwel elke zaak die tussen 'groot' en 'klein' gaat, het immense gesjoemel door rechters ten voordele van 'groot' te aanschouwen. daarop heb ik geen antwoord gekregen. Wijzen op wetsartikelen was het motto van de 'deskundigen'. Als ik het dan nog eens probeerde, door te stellen dat je aan wetsartikelen en aan de bepalingen in internationale verdragen niets hebt als het Toga Tuig daar ten voordele van de heersende tegenpartij haar corrupte justitiële reet mee afveegt, kreeg ik opnieuw geen antwoord.

Klagen
Mijn conclusie is inmiddels (en daar lig ik wakker van en doet mij veel pijn) dat op enkele uitzonderingen na, het Nederlandse volk verdiend uit hun huizen te worden gesleurd, dat hun kinderen door de misdaadgroep Jeugdzorg met hulp van de politie worden weggeroofd, of dat zij op andere wijze worden gesloopt. Zonder zelf kinderen te hebben, weet ik van mij zelf, dat ik mij kapot zou vechten om mijn kind terug te krijgen. Niemand heeft het recht om jou kind voor geldelijk gewin bij jou weg te roven. Dat vinden de slachtoffers ook zo is op internet te lezen. Maar blijkbaar willen die slachtoffers van die relatief kleine groep misdadigers uitsluitend klagen via internet vanuit hun luie stoel. 


Water
'Ze doen wat in het water Nico, ze spuiten het via chemtrails in onze lucht en ze doen het in de voeding. Allemaal stofjes Nico die de mens gedwee en gehoorzaam houdt Nico'. Om te voorkomen als complotdenker te worden neergezet en er door die misdadige heersers nog meer slaafse knettergekke >>> staats-psychiaters achter mij worden aangestuurd, heb ik altijd sceptisch tegen dit soort beweringen aangekeken. Inmiddels ben ik er achter gekomen, dat 'ze' overal toe in staat zijn en kijk tegen dit soort beweringen veel minder argwanend aan. Wel vraag ik mij dan af hoe het dan toch kan, dat een enkeling én ik zelf wel uit die luie stoel willen komen en wel tot daadwerkelijke actie willen overgaan. Ook ik drink water uit de kraan, snuif diezelfde lucht in, eet met de pot (behalve vlees) mee. 'Zou God mij dan behoeden voor die stofjes?.... ach schei toch uit, moet ik daar nu weer in geloven? Nee he?'    


Schapen
'Een volk krijgt een regering (en vooral ook de corrupte rechters) die het verdient'. 'Een land vol schapen verwekt een regering (en rechters) van wolven'. Ik vind het heel vervelend, dat ik tot de conclusie heb moeten komen dat ik met enkelingen er alleen voor sta. Graag had ik het anders gezien en gezamenlijk, met velen, de strijd aan gaan tegen een relatief kleine groep onmensen. Onmensen die enorm veel leed, ellende en verdriet aanrichten voor grote groepen goedwillende medemensen.

Hieronder de link naar het artikel inzake mijn laatste oproep: