KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zondag 13 december 2015

(Voorlopig?) Afscheid van de Amsterdamse Klokkenluider Nico van den Ham

Op zondag 13 december 2015 zal ik omstreeks 12.00 uur mijn computer afkoppelen van het internet. Daarna gaat mijn vaste tel. lijn 'er af'. Mijn woning is inmiddels zo goed als leeg. De komende weken vertoef ik op een zeer afgelegen plek. Alleen te bereiken via mijn mobiel 06-19215778. Prepaid en zeer duur, dus ik ga zo weinig mogelijk bellen. Zo gauw ik ook maar even de beschikking heb over een PC zal ik wat van mij laten horen. Ik blijf strijden om mijn woning terug te krijgen. De afgelopen tijd is zeer ingrijpend geweest! Er is door de rechtspraak (zoals gewoonlijk) enorm gesjoemeld om voor Misdaadgroep Woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek het een en ander te bewerkstelligen. Zeer, zeer bedankt voor de vele steun! Vooral de enorm lieve mensen die werkelijk alles in het werk hebben gesteld om toch nog wat van mijn schamele spulletjes te redden. Hoe moet ik het ooit met jullie goedmaken? Bedankt allemaal, ook die mensen die mij graag wilden helpen, maar dat niet konden/kunnen, omdat zij reeds al kapot gemaakt zijn door de mannen en vrouwen van het laatste woord, de partijdige zaken-rechters ofwel het Criminele Zwarte Toga Tuig. 
  


Nico van den Ham Klokkenluider