KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 28 december 2015

Over de Arnhemse Familie Faasen en Harm Bosch

Echte Vrienden!

De afgelopen jaren heb ik meerdere malen de Arnhemse familie Faasen bezocht. De vriendelijke familie bestaande uit 2 dochters Vader, Moeder en 3 vriendelijke honden zijn jarenlang zo door allerlei (semi) overheidsinstanties genaaid.

De familie is al eens op straat gezet en heeft de afgelopen tijd mede dank zij de misdadige werkwijze van een >>> Bureau voor bewind & Curatele meerdere malen, meest in het weekend, geen eten en drinken kunnen kopen. 

Door meerdere particuliere initiatieven heeft de familie inclusief de >>> honden het tot nu toe gered. Ook ik heb levensmiddelen en meerdere zakken hondenvoer naar de familie toe gesleept. Normaal had ik dat nooit gepubliceerd, maar gisteren, kon ik dank zij de inzet van de hele lieve man Harm Bosch de familie opnieuw bezoeken.
Dit keer, omdat ik nu zelf totaal berooid en beroofd ben, heb ik niets kunnen meebrengen!


Echter, ik werd net zo vriendelijk en en net zo warm (en met veel begrip) ontvangen door de Faasens als voorheen. Ook door hun lieve dochters en ook door de honden die dit keer niet door mij werden volgepropt met hondenkoekjes. 

Echte vrienden dus! Bedankt daarvoor Marjo, Henk, Laura en Alisa en de honden Jekel, Snoopy en het hele kleine hondje van dochter Alisa waarvan ik op dit moment niet op de naam kan komen. 

En dan nog Harm Bosch die ik alleen maar kende van Twitter en Facebook. Na de eerste 10 minuten naast hem in de auto zei ik al 'het is net of ik je al jaren ken'. Wat een fijne kerel die Harm Bos​! Harm Bosch is de jongste niet meer. Uren heeft hij moeten rijden om helemaal uit het noorden naar de afgelegen boerderij te komen waar ik op dit moment verblijf. Toen naar Arnhem en daar na natuurlijk nog weer helemaal terug naar het hoge noorden. Harm kwam daardoor laat thuis en ik was blij dat hij bij veilige thuiskomst nog even een belletje gaf. Ook Harm is slachtoffer van criminele rechters, advocaten en noem maar op. Het gaat helaas niet zo goed met de gezondheid van Harm.

Jij hebt gisteren veel moor mij en de Faasens gedaan Harm! Ik heb er moeite mee om het aan te pakken, maar in ieder geval heel erg bedankt! Als ik wat voor jou kan doen vriend, dan roep je maar. 

Nico van den Ham