KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 1 december 2015

Nico van den Ham zonder de rechter ook maar te hebben gezien of te spreken veroordeeld tot de dood!

Breaking News 1 december 2015
Einde Nico van den Ham!
 Einde deze site!

Geen complete rechtsgeldige dagvaarding, geen verweer toegestaan, geen rechtszitting en dus geen contact met de rechter. Maar wel veroordeeld 
tot de absolute dood. Allemaal in uw eigen schurkenstaat, Nederland! 

Zoals een dier dat ook tot het laatste moment doet, heb ik de natuurlijke drang om tegen de mensen met een oorlogsmisdadigers- mentaliteit, die mij aan het vermoorden zijn aan te trappen. Ik heb naar aanleiding van een gerechtelijk schrijven wat ik vanmiddag in mijn brievenbus aantrof een video gemaakt. Een video die ik deze avond nog op mijn site wilde publiceren. Die video ziet er niet uit en die publiceer ik dan ook niet. Ik kom op die video zeer verward over en dat wil ik niet publiceren, omdat daar dan ook weer misbruik van gemaakt wordt.

Dat ik verward overkom, zal voor een ieder te begrijpen zijn als ik het volgende meedeel: Het komt er op neer dat ik grote gezondheidsproblemen heb (mijn grootste probleem) en de zorg die ik dringend nodig heb wordt geblokkeerd, terwijl ik er wel voor betaal! Huurmoordenaar Herman Plas van de GGD Amsterdam belemmert mijn huisarts in zijn werkzaamheden aangaande mijn persoon.

Vonnis 'bij vervroeging' (allemaal in Schurkenstaat Nederland)

Verder heb ik vandaag een schrijven gekregen (een 'vervroegd vonnis') van de rechtspraak overkoepelende belangenorganisatie voor misdaadorganisaties die simpele burgers voor die organisaties kapot maken. Een gerechtelijk vonnis waarin mij vrij vertaald wordt aangekondigd dat ik voor de Kerstdagen dakloos ben, mijn schamele bezittingen kwijt ben, zoals ook mijn inkomen. 
Veroordeeld zonder complete dagvaarding, zonder mij inhoudelijk te hebben kunnen verdedigen en zonder Rechter Huurmoordenaar mr. C.L.M.J de Waal ooit te hebben gezien, laat staan gesproken. Allemaal ten voordele de vuile criminele belangen van de >>> Amsterdamse Misdaadgroep Woningcorporatie Stadgenoot.

Morgen zal ik in een artikel schrijven, of in een video vertellen wat er vandaag precies is gebeurd. Ik hoop daarvoor de kans nog te krijgen, want mijn artikelen werden vanavond aanvankelijk op Facebook geblokkeerd. Daarna ga ik een grote koffer kopen om wat eerste levensbehoeften in te pakken. Dit om deze Schurkenstaat zo snel mogelijk te verlaten. Sterven wil ik in dit Schurkenland absoluut niet! Morgen onder voorbehoud meer, want enige zekerheid inzake wat dan ook heb je in deze Schurkenstaat niet.

Klokkenluider, Nico van den Ham