KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zondag 6 december 2015

NICO VAN DEN HAM IS DOODZIEK

Hulpoproep
Alhoewel ik een hekel aan klagen heb over mijn gezondheid, heb ik dat de laatste tijd wel gedaan. Hier op de site en bij mijn huisarts. Ik heb gemeld dat mijn gezondheidstoestand zeer slecht is. Dat heb ik niet gedaan om mijn zin ergens in te krijgen, want ik begrijp wel dat dat zo niet werkt. Meerdere malen heb ik er melding van gemaakt dat er zich achter mijn voordeur een drama afspeelt. Zo heb dat ook nog enkele weken gedaan bij mijn huisarts. Mijn huisarts heeft toen hulp geregeld, maar de Amsterdamse GGD Huurmoordenaar Herman Plas stak daar op het laatste moment een stokje voor.

Vernederend
De onmenselijke spanning en wanhoopsgevoel die ik de afgelopen dagen/nachten boven op de reeds bestaande situatie te verwerken heb >>> gekregen hebben de toestand zeer verslechterd. De afgelopen nacht heb ik ervaren alsof ik voor mijn leven heb moeten vechten. Ik snakte nog meer naar adem, dan dat ik dat het afgelopen jaar al deed als ik wakker in bed lig. De druk en de pijn op de borst was enorm. Telkens moet ik er uit om langdurig en intensief te braken. Er komt niets uit, maar mijn maag doet na al dat gedoe enorm veel pijn. Er is nog veel meer lichamelijk ongemak om over te klagen, maar laat ik het hier bij laten. Ik vind het uitermate vernederend dat ik mijn site moet gebruiken om dit soort berichten hier te plaatsen. Zie het maar als een wanhoop actie.

Angstaanjagend
De enorme angst vanwege o.a. het bovenstaande en de wanhoop verergeren het een en ander enorm. Snakken naar lucht wekt een enorme angst op zo ervaar ik en dat veroorzaakt nog meer ademnood. Het is geen hyperventilatie, want daarvoor duurt het te lang. Bovendien weet ik hoe ik daar mee om moet gaan.   

Zelfmoord
Ik was na het ondergaan van een 6 jaren durende beestachtige klokkenluider- vervolging ongeveer een jaar geleden 'klaar' om zelfmoord te plegen. Op aandringen van anderen, meest hele lieve mensen, die mij vertelden dat ik nodig ben heb ik het helaas niet gedaan. Op dit moment durf ik het verdomme niet, althans niet middels de methode die ik in huis heb. Als het zo door gaat hoeft het ook niet meer, want ik voel dat het aanstonds vanzelf wel afgelopen is. Maar mijn angst over hoe dat dan gaat is groot. Ik heb 7 mensen onder mijn ogen zien sterven. Oma kreeg een hartaanval en dat viel voor haar nog wel mee omdat het binnen enkele ogenblikken voor haar voorbij was. Voor die andere 6 was het een zware langdurige lijdensweg. 

Intensieve (medische) Hulp
Ik heb dringende intensieve (medische) hulp nodig! Dit in plaats van mijn woning uit gezet worden door de misdaadgroep Woningcorporatie Stadgenoot met volledige medewerking van de criminele kantonrechter mr. C.L.J.M. de Waal die dat voor Stadgenoot even heeft geregeld. 
Let wel zonder rechtszitting en zonder hoor en wederhoor! 

Opruimen
Ik hoop dat de aankomende nacht wat milder voor mij zal zijn. Morgen 06-11 moet ik, in de hoop dat ik het ga redden, iets belangrijks doen. Ik hoop dat als het vonnis is betekend, dat er enkele mensen zijn, die mij willen helpen (ik kan het echt zelf niet meer) met wat dingen op te ruimen. Spullen waarvan ik niet wil dat mijn moordenaars met hun vuile handen, waar bloed aan zit, aanraken.

50 gezinnen worden per dag in ons land de straat op gesleurd!

Nico van den Ham