KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 30 oktober 2015

Column over Klassen- Rechtspraak week nr. 44 - 2015


'Braakneigingen' en 'Topadvocaten'


Opnieuw een keiharde stomp, vol in het gelaat, voor de nabestaanden van de door politie vermoorde dierbaren.



Pijn
Het moet voelen als een stomp, vol in het in het gezicht, met langdurige napijn. Opnieuw een keiharde stomp, recht in het gelaat voor de familieleden en vrienden van de door politie vermoorde >>> Michael Koomen, >>> Ihsan Gürz,
>>> Rishi chandrikasing  >>> Michel Stok, >>> Mitch Henriquez en anderen.
 

'Topadvocaten'
Dit keer geen knal voor de kop van de laffe Killer Cops zelf, misdadige rechters of raadsheren, nee nu van zogenaamde topadvocaten, maar liefst 19 in totaal! Wist niet dat we er zoveel hebben. Die 19 'Top-Toga's' maakten vandaag bekend dat ook zij pleiten voor het niet automatisch vervolgen van schietende agenten. Voor alle duidelijkheid nog eens, we hebben het hier over advocaten, 'Topadvocaten!'

Carriéres
'De Carrières van de agenten Killer Cops worden gebroken en hun privélevens raken in de knel' zo stelt jankt hoogleraar internationaal strafrecht Geert-Jan Knoops, een van de 'topadvocaten' die het nieuws vandaag naar buiten brachten. Knoops repte dit keer met geen woord over de verwoeste levens van verdrietige nabestaanden van de door de politie dood getrapte, gewurgde of in de nek geschoten, vermoorde dierbaren.  

Verdachte

Minister Van der Steur van de misdaadgroep VVD is blij met de bijval van  onze 'topadvocaten'. Ook Van der Steur vindt dat politiemensen, die vanuit hun functie geweld moeten uitoefenen en daarbij dus bijv. van hun weglopende mensen en
>>> dieren in de nek schieten, niet zelf als verdachte mogen worden aangemerkt.
'Een en ander wordt meegenomen in een stelselherziening die gaande is en waarover we volgende maand een nota naar de Kamer hopen te sturen', aldus een woordvoerder van het ministerie van Van der Steur. 


Verrot
Ik ben nu al bijna 63 jaar en heb het meeste dan gelukkig ook wel gehad. Gelukkig, want mijn afkeer tegen tegen deze verrotte maatschappij wordt, terwijl die al zo groot is, met de dag toch nog groter. Ik hoef gelukkig niet meer zolang. Er zijn nagenoeg geen momenten meer in mijn leven waar ik nog genoegen aan beleef. Het aandachtig luisteren naar datgene wat topadvocaten hadden te zeggen behoorden nog tot de zeldzame genoeglijke momenten die ik nog had. Ook die momenten zijn er vanaf nu niet meer. Smeerlappen in Zwarte Jurken zijn het die 'topadvocaten', deelnemend aan een door en door verrot rechtssysteem. Vreselijk is het, om op steeds meer medemensen te moeten afknappen.

Braakneigingen
Een van mijn dagelijkse door jarenlange stress veroorzaakte lichamelijke ongemakken zijn urenlange braakneigingen, meest 's nachts, maar ook overdag. Daar zijn medicijnen voor om dat tegen te gaan, maar die mag je maar een paar weken achtereen slikken. Ik neem af en toe zo'n tablet. Alleen als ik meerdere uren van huis moet en dan zo min mogelijk onsmakelijk wil overkomen in het openbaar. Mijn huisarts is gemotiveerd op zoek geweest naar de oorzaak van mijn braakneigingen, maar kan die niet vinden. Ik heb dit artikel via een link per mail naar mijn huisarts gezonden. Mijn huisarts is een intelligent man en begrijpt na het lezen van dit artikel, dat ik de oorzaak van al dat gebraak nu zelf heb gevonden. 

Door Nico van den Ham