KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 21 september 2015

Ziek hondje 'Snoopy' morgen naar de dierenarts

'Duivendokter'  (Extra ---------> >>> Laatste Nieuws)
Vandaag 21-09 ben ik de hele dag in de weer geweest om het het zieke hondje
>>> 'Snoopy'  van de familie Faasen bij de dierenarts te krijgen. Zoals dat gaat in dit Schurkenland ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en is opnieuw gebleken dat het allemaal om het grote geld gaat. Volstrekte schijt aan het hondje dus. Ik heb jaren gedacht, dat het wel mooi zou zijn geweest om zelf dierenarts te zijn. Snoopy zou dan allang zijn geholpen. Verder dan 'Duivendokter' heb ik het niet geschopt. Vanaf 0.44 in onderstaande video. 



Toga Criminelen
Bovenstaand vond plaats in de tijd dat ik niet geterroriseerd werd door de Amsterdamse misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek, waaronder de door en door corrupte rechtsspraak. Ik deed dit werk 4 middagen in de week in heel Amsterdam. Ook dat veroorzaakte veel ruzie, want de meeste Amsterdammers haten duiven. Het werk gaf mij echter wel veel voldoening. Talloze duiven heb ik van nog meer leed, pijn en de dood gered. Gebroken vleugels weer in de oude staat terug brengen was mijn specialiteit. Positief resultaat dus. Heel wat anders dan mijn gevecht tegen het Corrupte Zwarte Toga Tuig nu. Een gevecht tegen Toga Criminelen die er alleen maar zitten ten behoeve van partijen waar o.a. de familie Faasen en het hondje Snoopy zo de dupe van zijn. 

Hondje morgen naar dierenarts
Vandaag ben ik vrijwel de hele dag met Snoopy bezig geweest en heb uiteindelijk bereikt dat Henk Faasen met het zieke hondje naar de dierenarts kan gaan. Dat lukte vandaag net niet meer maar morgen, zo kondigde Henk aan, wel. Ik vind het uitermate vervelend dat ik dit voor de familie Faasen heb moeten doen. Niet omdat ik er te beroerd voor ben, maar omdat het uitermate denigrerend voor de familie is om zo openlijk van iedereen en alles nog wat afhankelijk te moeten zijn, omdat een schurk zijn werk niet naar behoren doet.
  
Ruzie maken via internet
Ook heb ik de laatste weken, zo ook vandaag vele uren besteed aan het weer bij elkaar brengen van ruziënde medestanders. Ruzie maken zo veel mogelijk in het openbaar en elkaar zo veel mogelijk door de stront halen op internet. Ook ik wordt er in betrokken. De bemiddeling c.q. het sussen is absoluut niet gelukt en ik stop er dan ook mee. Vandaag heb ik de verbinding/samenwerking verbroken met enkelen waar ik mijn nek zo voor heb uitgestoken.  

Bekende Nederlander
Morgen heb ik beloofd op pad te gaan, met een bekende omstreden Nederlander. Hierover later meer!

Donatie's
De lieve mensen die geld hebben gestort voor het zieke hondje worden na morgen geïnformeerd. Ik zal schriftelijke verantwoording afleggen op deze site. Het is op dit moment niet nodig om nog geld over te maken. 


Door Nico van den Ham