KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 28 augustus 2015

Mededeling: Over Rechtsspraak | Nico van den Ham

Tijdgebrek
Gisteren en vandaag heb ik ondanks mijn chronisch tijdgebrek, vrijwel al mijn tijd besteed aan problemen die anderen hebben met de Nederlandse Staat ofwel, het hoogste orgaan met het laatste woord, de Rechtspraak. Ik heb vandaag veel met medewerkers van de rechterlijke macht het corrupte staatstuig gebeld. Ik ben uiterst vriendelijk te woord gestaan door het tuig, maar dat komt denk ik, omdat ik zelf ook altijd beleefd en gemoedelijk mijn telefoongesprekken voer. Dit in tegenstelling tot de volkse directe, maar voor een ieder goed verstaanbare wijze, waarop ik het criminele handelen van het overheidstuig jegens het klootjesvolk op deze site publiceer.

Artikelen
De justitiële medewerkers, 'die er ook niets aan kunnen doen', maar wel vrolijk meewerken aan het intens vuile systeem en voor hun geldelijke belangen, zoals bijv. een hypotheek, medemensen gewetenloos >>> kapot maken, hebben mij (voor vandaag dus) veel beloofd! Van die mooie beloftes is niets terecht gekomen en bepaalde vuile zaakjes (stiekeme rechtszittingen) zijn de afgelopen dag dan ook gewoon doorgegaan, terwijl dat (wettelijk gezien) absoluut niet had gemogen!
Over die vuile staats-zaakjes, heb ik vervolgens een paar artikelen geschreven om (nu) op deze site te publiceren. Ik heb echter van de betrokken slachtoffers, na het (telefonisch) voorlezen van die artikelen, geen toestemming gekregen om die berichten op de site te plaatsen. Dit vanwege (de terechte) angst, dat er wordt meegelezen door de Zwarte Maffia.


Invloed berichten
Mijn goudeerlijke berichten zouden de uitspraken van de rechters Toga Criminelen kunnen beïnvloeden, aldus de angstige betrokkenen. Met dat laatste zijn wij het absoluut niet eens, omdat gerechtelijke uitspraken in zaken van Jan met de Pet tegen een grote organisatie of bedrijf, vrijwel altijd van te voren vast staan. Rechters in civiele zaken zitten er immers uitsluitend voor de heersende klasse.
Niet alleen wij, maar ook de Consumentenbond heeft dat >>> onderzocht.
Advocaten weten het ook, maar ook dat Toga Tuig maakt deel uit van het vuile immens Nederlandse systeem en houdt daar wijselijk, maar misdadig, haar 'pleit' bek over dicht. Hoezo, 'er zijn ook goede advocaten'. Waarom staat er dan niet eens een op om te zeggen 
>>> Man, man, man, 'dit kan toch zo niet langer meer!'

Respect
Alom begrip, medeleven en respect voor de betrokkenen angstige slachtoffers!
Zelf ervaren wij ook angst en vrees. Realistische angst. Angst, heel veel angst voor dit Vuile Verkapte Nederlandse Schurken Regime. Reguliere media, Amnestie-Nederland, SP, en vele anderen zwijgen, om er maar eens een paar te noemen.  


Door Melder van Misstanden Nico van den Ham, bijgestaan door onze waarheidscommissie.

Bezoek ook de 2e Nationale >>> Zelfmoordherdenking op 19 september 2015 voor het Paleis van Justitie Den Haag. Meer dan 400 zelfmoorden per jaar ten gevolge van vuile oneerlijke beslissingen van de overheid en rechtspraak. Aanvang plechtige herdenking 14.00 uur. De herdenking die voor de 2e keer wordt georganiseerd, is een initiatief van de politieke beweging >>> Wil Nu.