KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

woensdag 22 juli 2015

HET GEVOEL VAN EEN BANGE '1940 - 1945 JOOD'

Ik ben geen Jood, maar voel mij een Jood.
'Een 1940 -1945 Jood'

Met dank aan de Nederlandse Rechtsspraak! 

Vervolg (deel 6) 'BEWIJS! NEDERLAND IS GEEN RECHTSTAAT!' opgeschort naar een latere datum vanwege een vrij
plotselinge oproep voor de zoveelste rechtszaak
 in het vuile >>> showproces tegen Nico van den Ham
a.s. vrijdag om 09.30 u. in de rechtbank Amsterdam.

Wrakingskamer
Het betreft de behandeling van een wraking van deze (video) >>> wrakingskamer.
Ik heb vele aanwijzingen en bewijzen dat deze site druk bezocht wordt door de rechtspraak, politie, AIVD en andere dergelijke staatsinstanties.
Ik kan helaas dan ook niet inhoudelijk in gaan op wat ondertussen, buiten de rechtszaal, maar wel binnen de gerechtelijke procedure, weer is ondernomen om mijn aanstaande dood, de aanstaande moord op Nico van den Ham te realiseren en te bespoedigen. Deze zal wel ter sprake komen op de zitting van aanstaande vrijdag. 


Stoer en positief

Op deze website schroom ik er niet voor, om datgene wat ik heb meegemaakt precies zo op te schrijven zoals het is gebeurd. Tevens publiceer ik inzake andere staats-smeerlapperij die anderen ten deel valt. Ook dat doe ik op zo een eerlijk mogelijke wijze.
Velen denken daardoor dat ik voor niets en voor niemand bang ben en positief in het leven sta ondanks alle ellende. Dat is een uitermate verkeerd beeld. Ik ben volledig uitgeput, kapot en uren per dag bezig met door stress veroorzaakte lichamelijke ongemakken. Ik word door anderen intensief gepusht positief te blijven en door te gaan met de site. Dat houdt mij tot nu toe nog op de been. Maar ik ben te realistisch ingesteld om te veronderstellen, dat ik de onmenselijke staats- smeerlapperij die op mij wordt toegepast zal overwinnen. Ik denk dat het daar ook te laat voor is en er geen weg meer terug is!

Nazie's NSB'ers
Mijn vader die ik, toen hij nog leefde elke dag bezocht, heeft mij veel over de jaren 1940 en 1945 verteld. De onmenselijke praktijken van NSB'ers en Nazie's kwamen vaak aan de orde. De goede man kon zich er na al die jaren nog vreselijk over opwinden.
Ik heb geconstateerd en ben er van overtuigd dat er na 70, 75 jaar qua mentaliteit bij veel mensen staats-tuig niets, maar dan ook niets is veranderd. 
Ik heb de afgelopen 6 jaren heel veel op mij toegepaste onmenselijke smerigheid ondervonden en heb hetzelfde, vaak in nog veel ergere mate gezien bij anderen. Bedankt Nederland! 
  
Bang
Ik ben wel degelijk bang! Heel bang! Bang voor datgene wat er vrijdag weer op de zitting gaat gebeuren en bang voor wat er zich buiten de rechtszaal, maar wel binnen de procedure, in achterkamertjes nog meer georganiseerd wordt om mij verder kapot te maken ten voordele van mijn tegenpartij. Het zou abnormaal gedrag zijn om niet bang te zijn. Massaal werden de Joden in de periode '40 '45 uit hun huizen gesleurd en de dood ingejaagd. Al 6 jaren wordt ik door de Misdaadgroep Woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek met precies het zelfde bedreigd. Het zou fijn zijn als er zoveel mogelijk mensen naar de rechtszitting komen. Kom alsjeblieft en wees getuige van wat zich er allemaal afspeelt in de Nederlandse rechtszalen.
Rechtbank Amsterdam Parnassusweg 220.

LET OP! NIET NAAR HET GERECHTSHOF GAAN, MAAR NAAR DE
RECHTBANK!   

Dit artikel kan vandaag en/of morgen nog worden bijgewerkt

Nico van den Ham