KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 13 juli 2015

Berichten over Schurkenstaat Nederland. Nico v/d Ham

MEDEDELING

Gelet op de op mij toegepaste onmenselijke (semi) staatsterreur, ofwel
 beestachtige klokkenluidervervolging in de afgelopen 6 jaren, zal ik 
ongetwijfeld
 nog veel meer last en ellende krijgen na het publiceren van het artikel:

'BEWIJS! NEDERLAND IS GEEN RECHTSSTAAT'

dat ik in 6 delen, op achtereenvolgende dagen, dus elke dag één deel, op
deze én op een andere in het buitenland geregistreerde website zal publiceren.
 
Nog meer last en ellende daardoor wellicht. Echter, mijn leven is reeds door Misdaadgroep Woningcorporatie Stadgenoot
 en haar kliek zoals Advocaten, Politie, Corrupte Rechters, Raadsheren
 en ander crimineel staatstuig op zo'n ingrijpende wijze verwoest, dat ik een onbeschrijflijke hekel aan mijn leven heb gekregen! Mijn gezondheid is volledig
 kapot gemaakt, ik ben uitgeput, mijn levenslust is voorgoed weg
 (er is absoluut geen weg meer terug) en financieel ben ik kaalgeplukt.

Al mijn mensenrechten zijn mij door criminele rechters en raadsheren
 ten voordele van de misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek ontnomen. Van het absolute mensenrecht op procederen ben ik, door middel van
list en bedrog door het misdadige Zwarte Toga Tuig volledig uitgesloten.

De intense hekel die ik al geruime tijd aan het leven heb is heftig. Zo heftig,
 dat ik hier uitsluitend nog (even) ben, om de waarheid en de onbeschrijflijke (justitionele) staats-vuiligheid aan het licht te brengen inzake de grote
 Amsterdamse Doofpotzaak die ik op deze site publiceer. Tevens word ik door
  vele anderen aangespoord nog zo lang mogelijk door te gaan. Dat geldt
 ook inzake het publiceren van andere staats-vuiligheid, die door
mijn 'eigen gedoe' mij bekend is geworden en waar anderen, vaak in nog
veel ergere mate dan ik zelf, zo het slachtoffer van zijn.

 Het kan mij natuurlijk nog wel schelen wat de samenspannende staatscriminelen
met mij gaan doen, want ook ik zit niet te wachten op 
nog meer pijn en ellende.
 Maar ik laat mij door die angstaanjagende dreiging niet weerhouden eerst
 nog even op mijn eigen volkse, duidelijke en vooral eerlijke wijze, te wijzen op
en te bewijzen dat Nederland absoluut geen Rechtstaat is, maar een verkapt Achterlijk Schurken- Regime.


De serie zal als één artikel ook op de nieuwe in het buitenland geregistreerde website >>> NICO VAN DEN HAM | DUITSLAND worden gepubliceerd.

Lees en huiver! Vanaf komende donderdag het eerste deel en daarna elke dag.


Door Nico van den Ham