KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 7 juli 2015

Aanhoudende verbijstering inzake 10 mnd. cel Micha Kat

De verbijstering, dat ik in een land woon waar een journalist een week geleden is veroordeeld tot 10 maanden cel wegens belediging en niet het hele land daarover in opstand komt, houdt bij mij aan. Mede daarom reageerde ik vanmorgen op de website van >>> Steve Brown op een artikel daarover. Mijn reactie op het artikel van Brown, die Kat in dat artikel telefonisch interviewt, enigszins voor deze site (d.m.v. wat links e.d.) aangepast ook op mijn eigen site hieronder: 

Ergeren
Van af het moment dat de eis van 10 maanden cel voor journalist Drs. Micha Kat wegens (je zou denken voor moord op) belediging van hoofdredacteur volksverlakker van het staats-NOS journaal Marcel Gerlauff bekend werd, heb ik mij mateloos geërgerd aan het feit dat Nederland daar niet EXTREEM MASSAAL op heeft gereageerd.
In wat voor een walgelijke samenleving leef ik vraag ik mij steeds meer af.

Niet te bevatten
Hoe lang moet ik nog door brengen tussen dit, meest volstrekt achterlijke volk?
Een volk dat alles allemaal wel best vindt en deze onbeschrijfelijke justitiële smerigheid allemaal over zichzelf, haar mede-landgenoten en haar journalisten heen laat gaan!
Zo'n beetje de enige die ik heb zien reageren op deze dictatoriale straf die door de Toga Crimineel aan Micha is opgelegd, is vooral (meerdere malen en op felle wijze) Steve Brown en in alle bescheidenheid ik zelf. Ik heb Micha onmiddellijk opgebeld toen het vonnis bekend was (gespreksopname staat op >>> mijn site) en zelfs aan Micha zijn reactie heb ik mij enigszins geërgerd! Dat moet niet verkeerd worden opgevat, want tegelijkertijd bewonder ik deze volhardende volksheld enorm! Maar de positiviteit die Micha afgeeft na het opleggen van zo'n straf is voor mij absoluut niet meer te bevatten. 

Angstaanjagend 
Ik vraag mij dan ook af of Micha het echt allemaal wel zo zonnig in ziet en de nacht na het bekend maken van het vonnis nog heeft kunnen slapen. Ik heb er in ieder geval wel wakker van gelegen en doe dat zonder te willen overdrijven nog steeds. Ik denk in al mijn bescheidenheid dat dat komt omdat ik (en nog wat anderen) de ernst van deze situatie wél inzie. We worden beetje bij beetje (in het geval van Micha Kat wel een 'beetje heel veel') in steeds rapper tempo door diegenen met het laatste beslissende woord, het Toga Tuig, onderdrukt en kapot gemaakt. Ik vind de hele situatie dan ook meer dan angstaanjagend. Niet alleen voor Kat, maar voor ons allen.

Vanwege het publiceren van de waarheid 10 maanden cel,
in plaats van een verdiend standbeeld! 

10 MAANDEN!!!
Cengiz Gürz
Mensen word verdomme eens wakker en pik dit niet langer. Micha is niet de enige! Cengiz Gürz, de vader van de door de politie >>> doodgetrapte zoon Ihsan is 3 uur verhoord omdat hij een twitterbericht, dat over zijn door de politie vermoorde zoon ging, had geretweet. Ja u leest het goed, 3 uur verhoord voor een retweet.
Daarna is vader Gürz gearresteerd vanwege het plaatsen van een bericht op Facebook over zijn door de politie dood getrapte zoon.
Weer daarna kreeg Cengiz Gürz ook nog eens Killer-Cops Chef Marijn Putman te samen met een andere agent op bezoek. Politiechef Putman loog, dat hij van een anonieme melder/NSBer te horen had gekregen dat Gürz een aanslag op de politie wilde plegen en een vuurwapen in huis zou hebben. Er is nog meer schokkends over deze vuile kwestie te melden, maar ik mag en kan dat pas over een paar weken doen. 

Meerdere voorbeelden voorhanden van eenvoudige Twitteraars  die bestraft zijn vanwege kritiek op de staat via een Twitter berichtje.

Vluchten
Zelf wordt ik al 6 jaren op alle denkbare wijzen door de overheid en de rechtspraak gesloopt. Ik moet 66 jaar en vier maanden oud zijn voordat ik mijn AOW krijg en dit verkapte vreselijke schurken-regime kan verlaten.
Dat duurt nog 4 jaren en dat ga ik niet meer redden.
Ik heb 12.000 euro boete gekregen voor het publiceren van de waarheid op mijn site. Mijn site is op valse gronden verwijderd (wel de zelfde dag weer via buitenland terug). Meerdere botten van mij, hebben ze letterlijk gebroken om mij tot zwijgen te brengen.
Ik ben gearresteerd en opgesloten geweest. Maar liefst 6 keer werd ik geconfronteerd met corrupte staatspsychiaters die mij (gedwongen) wilden behandelen, dus opsluiten om mij zo de mond te snoeren. Vele, vele rechtszaken, die nu lopen, om mij aanstonds dakloos te maken vanwege mijn site enz. enz.  Ik ben geen, blijkbaar hele sterke, Micha Kat die al eerder voor de waarheid 4 maanden in de lik zat. Ik ga het dan ook zoals zo velen, niet redden mensen. 
(Zie vooral de mededeling onderaan deze reactie!)

Slachtoffers
Duizenden andere slachtoffers van dit beestachtige Schurken- regime zijn er, maar we horen er nooit wat van. Slachtoffers van misdaadgroepen zoals jeugdzorg, banken, woningcorporaties en ander graaituig. Velen hebben geen Facebook, Twitter of een website. Veelal omdat ze dat vanwege armoe niet (meer) kunnen hebben. Schurken zoals Marcel Gerlauff  kunnen ondertussen lachend doorgaan met hun smeerlapperij en doen succesvol een beroep op hun >>> overkoepelende belangenorganisatie als iemand zijn bek nog wel open doet. Allemaal in 'keurig Nederland'.

MEDEDELING:
Op 10 december 2014 vond de eerste Nationale Zelfmoordherdenking voor het Paleis van Justitie Prins Clauslaan 60 Den Haag plaats. Zelfmoorden, meer dan 400 per jaar, ten gevolge van beslissingen van overheid en vooral de verrotte misdadige Nederlandse Rechtspraak zoals dat is onderzocht.
Op zaterdag 19 september a.s. vindt de 2e Nationale Zelfmoordherdenking plaats.
Opnieuw voor het Paleis van Justitie in Den Haag.
Tussen 14.00 u. en 15.30 u. zal de herdenking plaatsvinden, net zo plechtig als vorig jaar. Een lijkauto, een kist, dragers van de kist, bloemen, een Trompettist en waarschijnlijk een pianist. Familie en vrienden van zelfmoordslachtoffers ten gevolge van beslissingen van onze schurkenstaat en tot op het bot corrupte rechtspraak zullen spreken. Kom met zoveel mogelijk en laat het Staats en Toga tuig voelen, dat we weten waar ze mee bezig zijn! Kom in grote getale en laat slapend Nederland zien wat er aan de hand is in onze schurkenstaat! 

De herdenking wordt georganiseerd door de politieke organisatie >>> Wil Nu

EEN LAND VOL SCHAPEN, VERWEKT EEN REGERING VAN WOLVEN!

Door Nico van den Ham