KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zondag 14 juni 2015

Zwaar Hartpatiënt 17 juni a.s. met gezin en schatten van honden door Aso-gemeente Arnhem straat op gekwakt!

18-06 MEDEDELING! Klik -----> 01.00 u. LAATSTE NIEUWS
Break Te System heeft zich ook enorm ingezet zie >>> website Break The System.

Ellende, leed, wanhoop, dierenleed! Allemaal in keurig Nederland. NOS Zwijgt. 

Strijdlust
Henk Faasen, ondanks zijn hartfalen, bekend om zijn grote bewonderenswaardige strijdlust gaat het a.s. woensdag met zijn vrouw Marjo en een van hun dochters en hun lieve honden verliezen van het Nederlandse meedogenloze (semi) staatstuig!
Velen gingen hen voor.


Verdriet
Iedereen maakt shit mee in zijn leven en iedereen heeft verdriet op zijn tijd. Ik weet dat er elke dag 20 gezinnen door gewetenloos deurwaarder-schorem de straat op worden gekwakt. Omdat ik, door toedoen van al die staats-shit, inmiddels deze fijne mensen best wel goed ken, (je houdt er toch nog wat aan over) doet mij dit bijzonder veel pijn en ben ontregeld van verdriet. Ik maak mij ook grote zorgen over de 2 lieve honden! Hun dochter van 16, (links onder op de foto) die stapelgek is met haar ouders, wordt hoogstwaarschijnlijk ook nog eens bij haar ouders door de Misdaadgroep Jeugdzorg met behulp van de rechter Corrupt Zwart Toga Tuig bij vader en moeder weggerukt. Vele onschuldigen gingen Laura voor!   

Hulp- Dierenliefhebbers! 
Ik kan niet veel meer doen dan wat op deze site publiceren en de Faasens zo nu en dan bezoeken, want ook ik wordt aanstonds door een misdaadorganisatie vanwege de waarheids-berichten op deze site meedogenloos de straat op gekwakt en de dood ingejaagd. Zijn er verdomme nog mensen die wel wat meer voor deze mensen kunnen betekenen, bel mij alsjeblieft! ------->  020-2235980.

Honden
Ook over de honden maak ik mij ontzettend veel zorgen!!!
Dierenvrienden Bel mij alsjeblieft! ------->  
020-2235980. 

Vernederend
Ik vind het heel vernederend voor Henk en Marjo en hun dochters, dat ik hen op zo een vernederende manier te kijk moet zetten op mijn site, maar wat moet dat moet.
Dank daarvoor aan de louche gewetenloze huisjesmelker Gemeente Arnhem
  en alle andere verantwoordelijken. 

Nico van den Ham
Journalist
Melder van misstanden

Dit artikel zal in het kader van hoor en wederhoor, aan alle betrokken gewetenloze huurmoordenaars en ander staatstuig worden toegezonden.

Vanwege tijdgebrek worden de adressen pas morgenmiddag 15-06 aan dit artikel toegevoegd. 


Bekijk ook onderstaande video: