KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 5 juni 2015

Verslag hoorzitting Nico van den Ham uitgesteld

Wat er afgelopen middag is gebeurd in de rechtbank het klootjesvolk- staats- sloopbedrijf aan de Parnassisweg 220 te Amsterdam is voor mij, Nico van den Ham niet te bevatten. Ik wilde kort aandacht besteden aan de hoorzitting van het Regionaal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg Amsterdam, maar ga het vanwege de vuile gebeurtenissen van vandaag meer uitgebreid publiceren.

Daarom pas morgen een verslag van datgene wat er vanmiddag is gebeurd in de
>>> stapels 50 euro VVV cadeaubonnen rechtbank. Weer daarna een artikel met een voor iedereen belangrijke brief (aan te klikken en dus te lezen) aan het Gerechtshof Den Haag. Video's monteren, geluid, uploaden enz. (ook voor een andere bevriende website) kost (mij) heel veel tijd!  


Ik heb vanwege dat alles, maar vooral vanwege de intensieve justitiële terreur (brievenschrijverij) een chronisch tijd te kort en kan niet meer op een correcte wijze op Twitter, Facebook, Telefoon en E-mail reageren op de, meest lieve en fijne, reacties reageren terwijl ik dat wel heel graag wil. Eigenlijk ben ik best ook wel heel erg uitgeput. Ik vergeet door dit alles veel en dat spijt mij.
Sorry mensen. Ik doe mijn best.


Morgen meer. 

Bedankt en Groet,

Nico