KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zaterdag 6 juni 2015

Tuchtcollege Gezondheidszorg Ramp voor Klootjesvolk

Hoorzitting Misdadig Tuchtcollege Gezondheidszorg zonder Nico van den Ham. Nico verliet de rechtszaal na 10 minuten bakkeleien over stiekem gedoe.  

De hoorzitting werd geleid door de keurige corrupte mevrouw mr. C. E. Polak en liep uit op een stiekem onderonsje van ruim 20 minuten tussen mr. Polak en de gedragsgestoorde psychiater, Thomas Kok.

Allemaal in de corrupte Amsterdamse >>> VVV cadeau-bonnen rechtbank. 

De laffe g
emeente psychiater >>> pedofielenseks - verhuller - Herman Plas waar ook klachten over zijn ingediend kwam doodleuk niet opdagen.

Verder lezen onder deze video.


Onaangename Grijns
Terwijl ik in de rechtbank met mijn medestanders zat te wachten op het moment dat de hoorzitting zou beginnen, kwam de gedragsgestoorde psychiater gemeente-schurk Thomas Kok met een onaangename grijns op het gelaat enthousiast op mij aflopen.
Ik ben altijd ruim op tijd aanwezig en had de psychiater al enige tijd opgemerkt en gadegeslagen. Terwijl Kok zich onbespied voelde, (hoe vunzig en smerig kan zo'n dokter zijn), zag ik dat de zielenknijper intensief met zijn vingers in zijn oren en neus zat te punniken. Onder het schijnheilige motto, 'we hebben een conflict, maar we moeten netjes en vriendelijk met elkaar om blijven gaan' wilde de geniepige crimineel mij een hand geven.


Klef handje  
'Flikker toch op Thomas Kok met je vieze kleffe verontreinigde vingers, waar je eerst mee in je neus en je oren hebt zitten poeren. Ook al had je je handen met een borsteltje, voor onder de nagels, met gloor onder mijn toezicht gereinigd, dan geef ik jou nog geen hand. Je wilde mij via een corrupte rechter op laten sluiten in een van je psychiatrische GGZ instellingen, waarin en vanuit maar liefst 700 mensen per jaar
>>> zelfmoord plegen. Je moest en wilde mij, zoals dat met klokkenluiders gebeurd, voor de Misdaadgroep Stadgenoot en haar kliek kapot maken. De dood injagen om mij zo de mond te snoeren. En nu wil je net doen of er niets aan de hand is en mij een hand geven? Lelijke intens gemene staats-schurk! Samen met de tot op het bot verrotte klassenrechtspraak mij voor Stadgenoot proberen te vermoorden, zodat de jarenlange >>> brandstichtingen en de afspraken met de >>> pyromaan en alle andere op deze site vermelde vuile zaakjes van de Amsterdamse Misdaadgroep Woningcorporatie Stadgenoot voorgoed in de doofpot kunnen blijven. 


Hoorzitting
Een dag voor de hoorzitting heb ik het tuchtcollege opgebeld en kreeg te horen dat de zitting achter gesloten deuren zou zijn. Hoorzittingen mogen volgens de wet en de internationale verdragen niet besloten zijn. Uitgezonderd in enkele bij wet bepaalde gevallen. Van zulke gevallen was hier geen sprake. Wél mocht ik een of meerdere juridische adviseurs meenemen, maar die moest ik dan schriftelijk machtigen.

Machtigingen
Afgesproken was dat ik die schriftelijke machtigingen mee zou nemen en overhandigen aan mr. Polak of aan de griffier. Ook die toezegging werd snel door Polak weer ingetrokken. Die machtigingen hoefde ik niet te overhandigen want er mocht verder niemand de rechtszaal in, omdat dat niet zo goed uitkwam voor psychiater Kok en zijn opdrachtgever misdaadgroep Stadgenoot en haar kliek. Mr. Polak liet mij een verlept boekje zien waar in stond dat de hoorzittingen niet openbaar zijn. Ook mr. Polak veegt met wetsartikelen en internationale verdragen haar corrupte justitionele reet af. 


Onderonsje
Ik weigerde in mijn eentje, dus zonder steun, hulp en getuigen mij verder te laten slopen door deze mevrouw. Een meester in de rechten, die niet in deze maatschappij thuishoort en zeker niet als jurist in functie in een rechtszaal. Ik kondigde aan de door mij aangevraagde hoorzitting te verlaten en eiste dat gemeente schurk Thomas Kok ook weg zou gaan. Polak wilde echter nog wel even een onderonsje met Kok en die heeft nog ruim 20 minuten met mr. Polak en de griffier zitten kletsen. Een beetje 'netwerken' met zo'n slaafse GGZ Hulptroep-Schurk kan immers nooit kwaad.

Commissie voor de politieklachten

Jaren geleden is dat op een andere hoorzitting ook zo gegaan. Dat was bij de
Commissie voor de Politieklachten. Daar mocht de meervoudige valsheid in geschrifte en
>>>
gevaarlijke politiecrimineel Jack Druppers, die mij o.a. al eens in elkaar heeft laten slaan, aan de commissie voorliegen dat ik branden sticht in het wooncomplex waar ik woon. Branden stichten nadat ik de pyromaan, waar de corporatie Stadgenoot afspraken mee maakte had gepakt. Er zijn dankzij mijn ingrijpen nooit geen branden meer in het complex geweest, maar dat mag ik aan geen enkele onderzoekcommissie zoals de >>> Nationale Ombudsman Volksverlakker of klassenrechter komen vertellen.

De criminelen van Stadgenoot
Tot aan de dag van vandaag wordt ik door het criminele tuig van Stadgenoot en haar kliek beschuldigd van het stichten van branden in het wooncomplex. In onze Schurkenstaat maakt het dan helemaal niet uit, dat er nooit meer branden zijn in het complex en dus ook niet aangestoken kunnen zijn. Criminelen als psychiater Kok en mr. C. E. Polak zorgen er wel voor dat het blijft zoals het is. 'Nico van den Ham is een brandstichter en verdient een aanhoudende zware levens-verwoestende klokkenluiders-vervolging omdat hij publiceert wat hem overkomt'. 


Proces-Verbaal
Mr. Polak zei bij het verlaten van de rechtszaal nog wel, dat een proces-verbaal van de zitting naar mij toegezonden zal worden. Daar hoefde ik geen commentaar op te geven, want er werd toch niets meer aan veranderd zo deelde Polak mede. De corrupte mr. Polak vertelde het op een wijze van, 'wij beslissen hier wat er in het belang van onze opdrachtgevers gebeurt en zo heb je het maar te accepteren.' En dat weet ik inmiddels ook wel en psychiater Kok, GGD psychiater Herman -pedo poster- Plas en hun opdrachtgever misdaadgroep Stadgenoot en haar kliek weten het ook.   

Wat een dictatuur.


Aardige, maar volledig gestoorde mensen
Ik ben mij er van bewust dat er mensen zijn, die artikelen zoals hierboven zullen beoordelen als overdreven en ongeloofwaardig. Niets deugd, geen enkele overheidsinstantie is niet corrupt, rechters zijn criminelen, advocaten deugen ook al niet, enz. enz. Drie jaar geleden was ik naar aanleiding van mijn verhaal op een bijeenkomst in Duitsland met Nederlandse mensen. Ik ontmoete daar (veel) aardige landgenoten. Aardige goedwillende mensen die mij vertelden, wat ik hierboven en in andere artikelen op deze site nu ook publiceer. Ik dacht tijdens die bijeenkomst en ook nog enige tijd daarna, 'die mensen zijn wel aardig, maar compleet gestoord'. Aardige vredelievende idioten zijn het dacht ik toen nog. Ik keek, hoorde en las toen nog wat de gecensureerde staats-media mij elke dag voorschotelde. Daarna zijn er vele rechtszaken tegen mij opgestart en ben ik ook heel veel rechtszaken van anderen gaan bezoeken. Ik heb goed opgelet. Voor de aardige idioten heb ik inmiddels veel respect en zij zijn nu voor mij de wakkeren onder ons.   

Twijfel ?
Ga daarom bij twijfel aan mijn verhalen massaal civiele rechtszaken bezoeken mensen! Lees de uitslag na een onderzoek van de consumentenbond inzake rechtszaken.
Lees hoe oude kranten in een lijk van een door de politie dood getrapte jongen worden gepropt en de blauwe hulptroepen vrijuit gaan. Lees hoe de criminele organisatie jeugdzorg met behulp van Zwart Corrupt Toga Tuig gezinnen uit elkaar rukt.  Lees hoe een ongestelde negerin in een politiecel door staatsschurken word verkracht. Lees hoe toeristen door de politie in elkaar worden geslagen omdat ze op een huurfiets ergens fietsen waar dat niet mag en bezoek de nationale zelfmoord-herdenking op 19 september voor het Paleis van Justitie in Den Haag. Lees het hier op deze site en verifieer alstublieft of het waar is wat op deze site is opgeschreven. Meer dan 400 zelfmoorden ten gevolge van vonnissen van corrupte rechters, meest in civiele rechtszaken per jaar.


Nico van den Ham

Hieronder nog een korte ontmoeting met Psychiater gluipert Thomas Kok bij het verlaten van het Amsterdamse rechtbank terrein.


Door Nico van den Ham met veel dank aan camera-vrouw Ranjana Zwijnenberg en voorzitter Arjan Gelder van de politieke beweging >>> Wil Nu

De Kalashnikov van Nico van den Ham 

In het kader van open en eerlijke volksjournalistiek, maar ook hoor en wederhoor is dit artikel apart naar de onderstaande adressen toegezonden:

info@vnl.nu info.gerechtshofsgravenhage@rechtspraak.nl a.r.vonk@rechtspraak.nl
postbureau.kanton.rb.amsterdam@rechtspraak.nl  T.van.den.Brandt@rechtspraak.nl
premier@vvd.nl  e.van.der.laan@amsterdam.nl
pvda_voorlichting@tweedekamer.nl, sanne.van.den.aakster@nos.nl, anja.van.ginhoven@nos.nl, vereniging@nvj.nl, reacties@nos.nl, leanne.de.goede@nos.nl, mhabets@stadgenoot.nl, voorzitter@pvda.nl, lhurkmans@pvda.nl,  ganderiesen@stadgenoot.nl, rboomgaart@stadgenoot.nl, j.boudewijn@hoeden-mulder.nl, zembla@bnnvara.nl, reacties@nos.nl, vereniging@nvj.nl, Jan Bulder <jbulder@stadgenoot.nl>, pdehaas@stadgenoot.nl, pdejong@stadgenoot.nl,mbos@stadgenoot.nl, info@stadgenoot.nl, AT5 Info <info@at5.nl>, pers@amsterdam.politie.nl, jack.druppers@amsterdam.politie.nl, vangnet@ggd.amsterdam.nl, orde@aova.nl, hoofdredactie@parool.nl, thomas.kok@arkin.nl, info@hoeden-mulder.nl, D.Samson@tweedekamer.nl,redactie@rtvnoord.nl, secretariaatamsterdam@sp.nl, Chris Schaeffer <spafdelingasd@gmail.com>, randjan.bissesar@mentrum.nl,  info@huurgenoot.nl, partijvoordedieren@tweedekamer.nl  christenunie@tweedekamer.nl
contact@tweedekamer.nl d66@tweedekamer.nl groenlinks@tweedekamer.nl
pvda@tweedekamer.nl sgp@tweedekamer.nl sp@tweedekamer.nl pvv@tweedekamer.nl
cda@tweedekamer.nl 50plus@tweedekamer.nl meldpunt@wswonen.nl communicatie@nos.nl secretariaatamsterdam@sp.nl amsterdam@sp.nl spafdelingasd@gmail.com
tiersbakker@hotmail.com emileroemer@sp.nl f.bashir@tweedekamer.nl;HvBommel@sp.nl
jasper.vdijk@tweedekamer.nl h.vgerven@tweedekamer.nl s.gesthuizen@tweedekamer.nl
pjansen@sp.nl skarabulut@sp.nl n.kooiman@tweedekamer.nl r.leijten@tweedekamer.nl
a.merkies@tweedekamer.nl rvraak@sp.nl m.smits@tweedekamer.nl
p.ulenbelt@tweedekamer.nl jdewit@sp.nl info@huurdersverenigingoost.nl

En vele andere hier niet vermelde e-mail adressen en honderden Twitteradressen.