KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

woensdag 3 juni 2015

NICO VAN DEN HAM | MEDEDELING RECHTSPRAAK

Beste bezoekers: Vanwege een voor mij, maar wellicht veel meer nog voor u, zeer belangrijke brief aan het Gerechtshof Den Haag die ik aan het opstellen ben, is het niet mogelijk deze site op dit moment te voorzien van nieuwe artikelen.

Een schrijven dat niet alleen geschreven hoeft te worden. De inhoud van het schrijven vereist eerst zorgvuldig onderzoek. Voor vrijdag 5 juni 2015 moet de brief binnen zijn bij het gerechtshof Den Haag. Donderdag laat in de avond wordt het schrijven per fax verzonden en daarna publiceer ik het uiteraard in alle eerlijkheid en openheid op deze site. Als mijn eisen, die ik in het schrijven heb vermeld niet worden gehonoreerd ben ik verloren! Velen gingen mij reeds voor en velen zullen mij (dan) volgen. Is Nederland volledig kapot? Ik denk (wist) het wel, maar we wagen nog een poging en zullen het zien. Ik ben 62 jaar, alleen en heb er wel genoeg van, dus zo wat? Hoe oud bent u? Heeft u kinderen? Wilt u verder? LEZEN DIE BRIEF!


Tot morgen of overmorgen! Groet Nico.