KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 5 mei 2015

Nico van den Ham Melder van Misstanden voor de zoveelste keer weg bij Facebook vanwege oplichting

Op 5 mei 2015 rond 19.10 u. heb ik Facebook voor de zoveelste keer tijdelijk verlaten (gedeactiveerd) in verband met het plaatsen van valselijke artikelen/mededelingen onder mijn naam. Dit is vele malen eerder gebeurd en ik begrijp niet dat Facebook zoiets niet kan voorkomen. Allerlei strenge regels voor de gebruiker, maar de eerlijke gebruiker wordt intussen zelf wel genaaid door tuig, misschien of wellicht wel door overheidstuig.
Heel jammer, want ik maak graag gebruik van Facebook om o.a.  bezoekers te trekken voor mijn inktzwarte goudeerlijke site!  

Nico van den Ham
Journalist 
Melder van Misstanden en andere staats vuiligheid