KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 28 april 2015

Rob Boomgaart van Woningcorporatie Stadgenoot met de dood bedreigd, maar doet uit angst geen aangifte

Wel nieuwe aangifte tegen Klokkenluider Nico van den Ham.

Aangifte, in >>> eerder artikel al aangekondigd.

 NICO VAN DEN HAM RUIKT DE DOOD EN DAT MAG EN MOET IEDEREEN WETEN !

Aanklacht na aanklacht tegen Nico van den Ham om Klassen-Rechters nog meer te misleiden inzake de vele rechtszaken. Stemmingmakerij!


Asbest-leugenaar Rob Boomgaart 'bemoeit zich nergens mee' 

(video hieronder)
maar zit wel gluips in de rechtszaal tijdens rechtszittingen
>>>
Showprocessen tegen Melder van Misdrijven Nico van den Ham.

Laffe Robbie
Politie rolt rode loper uit als de semi overheidsorganisatie woningcorporatie Stadgenoot voor de zoveelste keer weer eens aangifte komt doen tegen Nico van den Ham.

Klassen-Politie laat de
rolluiken van het politie- bureau zakken als
Melder van Misdrijven
Nico van den Ham >>> 
aangifte wil doen tegen tegen de misdaadgroep Stadgenoot.


Met de dood bedreigd
Meer dan een jaar lang hebben de huurders van 171 appartementen aan het Prins Bernhardplein te Amsterdam te maken gehad met geleden onder het juk van projectleider- leugenaar Rob Boomgaart vanwege een onmenselijke levensontwrichtende renovatie in het grote wooncomplex van misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot. Beroepsleugenaar, o.a. over asbest, Rob Boomgaart is als gevolg van zijn abjecte werkwijze tijdens die renovatie met de dood bedreigd door een boom van een kerel. Laffe Robbie heeft uit angst daarvan geen aangifte gedaan.

Slagersmes
Ook een bouwvakker is door een andere wanhopige huurder met een groot slagersmes achterna gezeten en ook daarvan is geen aangifte gedaan door de Stadgenoot.
Op een gegeven moment was er elke dag wel >>> politie in het grote wooncomplex om enkele tot grote wanhoop gebrachte bewoners in bedwang te houden zodat de bouwvakkers hun werk konden doen. Verder zijn er vanwege die te begrijpen wanhoop, tijdens woedeaanvallen van de door Rob Boomgaart belazerde huurders ernstige vernielingen aangericht aan het tijdelijke kantoortje van de aannemer. Dit in het bijzijn van die aannemer zelf en het slaafse personeel van woningcorporatie Stadgenoot.
Ook daarvan is uit angst van de laffe, veel leed en ellende veroorzakende misdaadgroep geen aangifte gedaan.

Dakloos
De door Stadgenoot tot wanhoop gedreven gewelddadige huurders kunnen ook gewoon in hun woning blijven wonen en worden dus niet dakloos zoals Nico van den ham en hebben onlangs allemaal een >>> waar kennen we dat van? VVV cadeaubon ter waarde van maar liefst 20 Euro gekregen voor de overlast onmenselijke woon-situatie die meer dan een jaar heeft geduurd.   

Aangifte vanwege een tekening

Laffe Robbie durft dus geen aangifte te doen van een doodsbedreiging aan zijn adres, maar loopt voor zijn bazen bestuur-gangsters de deur wel plat bij de blauw met neonstrepen geklede hulptroepen van Stadgenoot om aangifte te doen tegen de melder van de vele misdrijven van Stadgenoot. Misdrijven waar onder meer de huurders van de misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot zo het slachtoffer van zijn. Zo ook de voor >>> het leven zwaar verminkte slachtoffer van de vele brandstichtingen! Daarbij opgemerkt dat de misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot, geloof het of niet, maar bewijzen kunnen we het wel, >>> contacten onderhield met de pyromaan die verantwoordelijk was voor die vele brandstichtingen in het wooncomplex van misdaadgroep Stadgenoot.
De vorige aangifte tegen mij, die Robbie Boomgaart destijds met groot leedvermaak aan mij meedeelde, ging over een >>> tekening die ik op deze site heb gepubliceerd.
De >>> pen blijkt ook hier weer scherper en meer bedreigend te zijn dan het zwaard hiervoor genoemde slagersmes.


Huurmoordenaars
De laatste aangifte van de asbest-leugenaar Rob Boomgaart gaat over belediging.
Op 8 maart groette ik Boomgaart bij een toevallige ontmoeting ondanks alles nog
>>> vriendelijk. Rob Boomgaart nam een dreigende houding aan en ik deelde Rob Boomgaart daarop mede, dat hij en zijn collega's mij langzaam aan het vermoorden zijn. Ik vindt het vreselijk om zo over mijzelf te moeten jammeren op de website, maar ik schrijf in de artikelen die over mijn eigen zaak gaan altijd op wat mij is overkomen en datgene wat mij op het moment van opschrijven overkomt. De laatste tijd zie en voel ik mijn dood aankomen en ook dat schrijf ik op. De meesten houden hun mond over zoiets dicht, maar ik vindt dat iedereen het mag en zelfs moet weten!

HEL!
Ik zie niet op tegen de dood, omdat het leven i.v.m. de jarenlange onmenselijke klokkenluidervervolging verworden is tot een absolute HEL! Ik heb daardoor een intense hekel aan het leven gekregen. Wel zie ik op tegen de wijze waarop ik moet sterven, maar dat zal iedereen wel hebben. Ik weet, door mijn vele bezoeken aan rechtszaken van anderen, dat er vele gevallen zijn waar het door corrupt (semi) overheidstuig veroorzaakte leed en intense ellende bij families, vaak met kinderen, nog veel groter is dan in mijn geval. Daar schrijf ik over, ik schrijf ook over mij zelf, maar wil over mijzelf niet jammeren, ik wil het melden.

Slopende klokkenluidervervolging 

De al 6 jaren lange beestachtige klokkenluidervervolging, de veel te vele rechtszaken voor één persoon die de laatste jaren tegen mij zijn aangespannen en het tot op het bot verrotte en corrupte immense overheidsapparaat wat op mij is afgestuurd, hebben mijn leven totaal verwoest. Het grote gevoel van onzekerheid, o.a. veroorzaakt door jaren lang alsmaar te worden bedreigd mijn eenkamerwoning van mij af te nemen en mij zo dakloos te maken zijn slopend geweest. Een groot corrupt overheidsapparaat houdt zich met mij bezig is mij aan het vermoorden. 

Gezondheid
Mijn gezondheid heeft een angstaanjagend dieptepunt bereikt.
Behalve het opschrijven en publiceren wat anderen en mij overkomt en daar een grote bek over hebben, kan ik inmiddels vrijwel niets meer.

De straf voor dat publiceren, dakloosheid, is nu wel heer erg dichtbij en ik ga die dakloosheid absoluut niet overleven. Schrijven daar weer over, is ook ten strengste verboden en wordt opnieuw op een onmenselijke manier afgestraft door de misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot via het Amsterdamse >>> filiaal en nog een ander >>> filiaal van de >>> overkoepelende belangenorganisatie van veel leed en ellende veroorzakende misdaadbanken, verzekeringsmaatschappijen, deurwaarderstuig, woningcorporaties en andere criminelen.
Zie daarvoor ook >>> Nico van den Ham stuurt e-mail aan alle 2e Kamerleden.


Hieronder de aangiften van Rob Boomgaart. Klik na het klikken op de link, op de afbeelding klikken en draai aan het wieltje van de muis om te vergroten.

Aangifte van Rob Boomgaart deel 1 >>> Proces-Verbaal
Aangifte van Rob Boomgaart deel 2 >>> Proces-Verbaal
Aangifte van Rob Boomgaart deel 3 >>> Laffe Robie moet nog aangifte doen van zijn                                                           baas inzake het onderhavige artikel



Rob Boomgaart is,zoals te lezen is in de aangifte nogal verbolgen over het feit dat ik in het kader van hoor en wederhoor de artikelen ook o.a. naar Burgemeester Van der Laan heb toegezonden en naar 2e Kamerleden.

Lees ook:
>>> SAUDISCHE BLOGGER: DUIZEND ZWEEPSLAGEN! --> NOS Meldt

>>> AMSTERDAMSE BLOGGER: WONINGONTRUIMING, DAKLOOS -->  NOS Zwijgt 
>>> MENSENRECHTEN SCHENDENDE CENSUUR TURKIJE-NEDERLAND

Door Nico van den Ham in samenwerking met onze corrupte klassenjustitieredactie 

De Kalashnikov van Nico van den Ham

In het kader van hoor en wederhoor
 wordt dit artikel o.a. naar de volgende adressen toegezonden:

roos@alpha-advocaten.nl e.van.der.laan@amsterdam.nl
t.van.den.brandt@rechtspraak.nl
pvda_voorlichting@tweedekamer.nl, sanne.van.den.aakster@nos.nl, anja.van.ginhoven@nos.nl, vereniging@nvj.nl, reacties@nos.nl, leanne.de.goede@nos.nl, mhabets@stadgenoot.nl, voorzitter@pvda.nl, lhurkmans@pvda.nl,  ganderiesen@stadgenoot.nl, rboomgaart@stadgenoot.nl, j.boudewijn@hoeden-mulder.nl, zembla@bnnvara.nl, reacties@nos.nl, vereniging@nvj.nl, Jan Bulder <jbulder@stadgenoot.nl>, pdehaas@stadgenoot.nl, pdejong@stadgenoot.nl,mbos@stadgenoot.nl, info@stadgenoot.nl, AT5 Info <info@at5.nl>, pers@amsterdam.politie.nl, jack.druppers@amsterdam.politie.nl, vangnet@ggd.amsterdam.nl, orde@aova.nl, hoofdredactie@parool.nl, thomas.kok@arkin.nl, info@hoeden-mulder.nl, D.Samson@tweedekamer.nl,redactie@rtvnoord.nl, secretariaatamsterdam@sp.nl, Chris Schaeffer <spafdelingasd@gmail.com>, randjan.bissesar@mentrum.nl,  info@huurgenoot.nl, partijvoordedieren@tweedekamer.nl christenunie@tweedekamer.nl p.deruiter@stadgenoot
contact@tweedekamer.nl  d66@tweedekamer.nl  groenlinks@tweedekamer.nl
pvda@tweedekamer.nl  sgp@tweedekamer.nl  sp@tweedekamer.nl  pvv@tweedekamer.nl
cda@tweedekamer.nl   50plus@tweedekamer.nl  meldpunt@wswonen.nl  
communicatie@nos.nl secretariaatamsterdam@sp.nl amsterdam@sp.nl spafdelingasd@gmail.com
tiersbakker@hotmail.com  emileroemer@sp.nl f.bashir@tweedekamer.nl;HvBommel@sp.nl
jasper.vdijk@tweedekamer.nl   h.vgerven@tweedekamer.nl   s.gesthuizen@tweedekamer.nl
pjansen@sp.nl   skarabulut@sp.nl n.kooiman@tweedekamer.nl  r.leijten@tweedekamer.nl
a.merkies@tweedekamer.nl   rvraak@sp.nl     m.smits@tweedekamer.nl
p.ulenbelt@tweedekamer.nl   jdewit@sp.nl  chrissp@schaeffer.tk  info@huurdersverenigingoost.nl

En vele andere hier niet vermelde e-mail adressen en honderden Twitteradressen.