KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 2 maart 2015

GOUDEERLIJKE BERICHTGEVING OP DEZE SITE, OOK OVER CLAUDE VERMEULEN OFWEL DE 'BUNKERBOY'

Op 19 februari publiceerden ik:

>>> 
Almeerder vecht tegen misdadige huisuitzetting

Ik heb telefonisch contact gezocht met Claude Vermeulen en het artikel eerst ter goedkeuring aan Claude toegezonden.

Daarna publiceerde ik dit: >>> Onmenselijk deurwaarderstuig sleurt met hulp van slaafs blauw geklede hulptroepen in opdracht van een misdaadbank Claude Vermeulen zijn huis uit.

In dat artikel vermelde ik dat het geen zin meer had om op 27 februari naar het (ontruimde) huis in Almere te komen om te protesteren. Daarna had ik weer contact met Claude Vermeulen en die reageerde boos omdat er mensen waren die zomaar iets over hem schreven op internet. Voordat ik opnieuw mocht bellen, moest ik van Claude eerst kijken naar de berichtgeving op zijn Facebook-pagina's. Misschien zou hij in België verblijven en dan zou dat bellen hém geld kosten, dus wilde hij daar niet gebeld worden.

Daarna heb ik niets meer van Claude vernomen en ook niets meer over of van hem gelezen op Facebook of waar dan ook. Uiteraard ben ik op 27 februari niet naar Almere gegaan. Eerst was er nog sprake van, dat op 28 februari een protest zou worden gehouden bij een misdaadbank in Amersfoort, maar daar heb ik ook niets meer over gehoord.    

Als ik iets beloof doe ik het ook, maar ik ga nergens naar toe als er geen duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden. Treinkaarten zijn duur en ik heb een chronisch gebrek aan tijd. Hopelijk heb ik zo duidelijk gemaakt dat ik altijd mijn (aangeboden) afspraken na kom, maar het mij natuurlijk wel mogelijk worden gemaakt die ook na te kunnen komen.


Ik wens Claude Vermeulen alle sterkte en goeds toe! 

Nico van den Ham