KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 17 februari 2015

NICO VAN DEN HAM VOLLEDIG UITGEPUT

Na zes lange jaren van terreur van de Amsterdamse misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot en haar handlangers en de vele rechtszaken die lopen ben ik (hopelijk even) totaal uitgeput. Ik heb getwijfeld om onderstaande video op de site te plaatsen omdat ik niet van melancholiek gedoe houd. De video is een mooi cadeau van een eveneens hopeloze tot op het bot belazerde landgenoot, die ook meedogenloos de dood wordt ingejaagd, Henk Faasen. Hij heeft de video zelf gemaakt en is daar, zoals te zien is verdomd goed in. Bedankt vriend Henk. Ik zelf heb vrijwel niets te verliezen. Ik draag de video dan ook op aan al die genen die ten voordele van een organisatie en/of de overheid ook zo genaaid worden door tot op het bot partijdig en corrupt toga tuig. Mensen wel wat te verliezen hebben en graag verder willen met hun leven maar dat niet kunnen. Zie ook een verslag van een onderzoek van de >>> consumentenbond
Ik ben totaal uitgeput, dus een goed moment om even niet te veel te schrijven. 


>>> Henk Faasen