KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

donderdag 29 januari 2015

Oproep aan Break the System bezoekers, die er niet konden zijn en mijn vaste weblog bezoekers.

Ik vraag alle Break the System bezoekers (volkshelden) en allen die wilden komen, maar er niet konden zijn en niet in de laatste plaats mijn zo gewaardeerde vaste site bezoekers, morgen (30-01-2014) in de loop van de dag, uiterlijk morgenavond 21.00 uur mijn bescheiden website te bezoeken.

Journalistiek gezien is dit absoluut geen goede actie besef ik wel degelijk, maar ik kan even niet anders en het dondert ook even niets meer!  Bezoek mijn site alsjeblieft de komende dagen. Niet voor mij, maar voor je zelf en anderen die nog veel meer moeten worden gewaarschuwd! Hoe 'wakker' je ook denkt te zijn, kijk alsjeblieft even! Vriendelijke Groet Nico.