KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 30 januari 2015

Dringende oproep aan alle Break the System bezoekers, allen die hadden willen komen en mijn vaste lezers

Beste bezoekers/volkshelden van Break The System. Misschien heb je mij gezien in Den Haag of hebben we elkaar gesproken? Daarom heb ik mijn grijze kop hiernaast geplaatst dan weet je weer wie die oude kerel is. 

Leugens over de demonstratie van Break The System op
 27 januari 2014 op een afgelegen weiland in Den Haag. 

Journalist Micha Kat grote afwezige! Annuleren toespraak Micha Kat gemiste kans voor Break The System. 
Toespraak Micha Kat verderop in dit Artikel.

Mogelijk kan ik er een volgende keer niet meer bij zijn vanwege mijn gedwongen vertrek, op welke wijze dan ook. 

Leugens
Veel staats-leugens over de demonstratie bijeenkomst van Break The System door meest >>> websites van (kleine regio) gecensureerde mainstream media, maar ook in enkele staats-kranten waarvan alleen maar de vermelde datum op die krant klopt. Slechts 500 volkshelden zouden er zijn geweest volgens de staats-pers, terwijl dat er tussen de drie en vierduizend waren. Bussen zijn tegengehouden en een trein werd omgeleid volgens bij mij terechtgekomen informatie. Bewijzen in de vorm van een video daarover op Facebook blijkt supersnel door Facebook te zijn >>> verwijderd.

Veel agressie
Ook meldt de staats-media agressie en daar hebben ze absoluut een punt! Blauw en beschermend gekleed laf staatstuig ranselden vreedzame, goedwillende vrouwen af vanwege de waarheid. Vrouwen afranselen met stokken! Hoe corrupt en laag ben je gezakt je daarvoor te lenen. Een oude man werd tegen de grond gewerkt zoals in een van de vele video's is te zien. Met nog vers in het geheugen het misselijkmakende condoleance- bezoek van 'onze' Koning aan een andere >>> Schurkenstaat waar ze het verkondigen van te veel waarheid op dezelfde wijze >>> afstraffen

Positief

Terwijl ik eerst negatief was over Break The System, mede veroorzaakt door een lage opkomst bij een eerdere bijeenkomst in >>> Amsterdamdenk ik daar nu wel anders over. Als media zoals NOS Journaal en RTL Nieuws het protest hadden aangekondigd waren er absoluut tienduizenden door de overheid genaaide slachtoffers gekomen.
De misdadige staatsmedia moet dergelijke evenementen geheim houden en daarom moeten wij blijven komen en zo veel mogelijk anderen er toe aan te zetten mee te doen. Dus kom bij een volgend gebeuren in nog grotere getale! Voor je zelf, anderen en onze kinderen. Ik ben weer tientallen mensen tegengekomen die ik voor geen goud had willen missen, dus ook daarvoor is het komen absoluut de moeite waard.


Micha Kat
Grote afwezige was Journalist Micha Kat, die al vele jarenlang op de meest moedige wijze zijn nek uitsteekt en met succes strijdt om de mr. Joris Demmink pedofielen affaire uit de doofpot te houden. Micha zat voor het publiceren van te veel waarheid op zijn website >>> Klokkenluideronline maar liefst 4 lange maanden in de bajes en had/heeft tientallen rechtszaken 'aan zijn broek'. Micha Kat publiceert op een heftige wijze, zo heftig, dat je soms denkt, man, man, man, dat kun je toch niet publiceren! Later blijkt dan meestal, dat Kat het wel degelijk bij het rechte eind heeft en dat we nou eenmaal in een zo'n vuile corrupte schurkenstaat leven waar het meest onaannemelijke gewoon gebeurd. Micha schrijft het op, wat hem daardoor ook overkomt! Hulde en respect voor Kat! 

Toespraak Micha Kat
De toespraak van Micha is door de organisatie van Break The System geannuleerd, omdat Micha het uitsluitend over Demmink zou willen hebben zo is mij op verzoek door de organisatie medegedeeld. Een gemiste kans voor Break The System. Micha heeft mij later telefonisch verzekerd, dat hij absoluut niet alleen over de voormalige hoogste baas van justitie mr. Demmink zou spreken. Dat blijkt ook wel uit zijn opgenomen toespraak die op zijn website via dit >>> artikel is te beluisteren.

Oproep
Kom weer/ook de volgende keer naar Break The System. We hebben met criminelen te maken van de ergste soort. Tuig dat zonder overdrijven schaamteloos het leven kapot maakt van het voetvolk ten voordele van de heersende elite. Gewelddadige woningovervallers zijn watjes vergeleken met het tuig waartegen we op 17 januari protesteerden. Woningovervallers maken altijd dat ze weer snel wegkomen. Daarna kun je je leven weer proberen op te bouwen. Van het tuig waar we tegen protesteren komen we, als we niets doen nooit vanaf!

Zelf afwezig  
Of ik er de volgende keer zelf ook weer bij kan zijn is zeer de vraag. De Amsterdamse misdaadgroep woningcorporatie Stadgenoot heeft 6 lange jaren gedreigd mij dakloos te maken. Die 6 jaren van onmenselijke onzekerheid, maar ook de intensieve terreur van de criminele organisatie en haar kliek die ik allemaal heb gepubliceerd op deze site, hebben mijn gezondheid ernstig aangetast. Ik heb daardoor inmiddels een intense hekel aan mijn leven gekregen. Gisteren heb ik de langverwachte dagvaarding gekregen. Woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek eist 'bij voorraad uitvoerbaar' wat betekent direct, dat mijn een-kamer woning wordt ontruimt vanwege het online houden van deze website.
Ik ben 62 jaar, verkeer in slechte gezondheid veroorzaakt door de jarenlange klokkenluidersvervolging van de huurmoordenaars. Mij de straat op kwakken betekent dan ook absoluut de dood in jagen. Aanstaande woensdag heb ik een wrakingszitting in Den Haag (ook inzake deze website waarvoor ik inmiddels >>> in naam des Konings al meer dan €12.000 boete afbetaal). Aanstaande donderdag is de zitting inzake de ontruiming van mijn woning. Vluchten, op welke wijze dan ook, is wellicht het enige wat mij nog rest. Tot dan vecht ik nog door! 






De Kalasnjikov van Nico van den Ham




Door onze martel en huurmoordredactie
 





In het kader van hoor en wederhoor, wordt dit artikel per e-mail naar de volgende adressen toegezonden:

persvoorlichting@haaglanden.politie.nl pvda_voorlichting@tweedekamer.nl, sanne.van.den.aakster@nos.nl, anja.van.ginhoven@nos.nl, vereniging@nvj.nl, reacties@nos.nl, youssef.eddinie@nos.nl, leanne.de.goede@nos.nl, mhabets@stadgenoot.nlvoorzitter@pvda.nl, lhurkmans@pvda.nl, e.van.der.laan@amsterdam.nl, ganderiesen@stadgenoot.nl, rboomgaart@stadgenoot.nl, j.boudewijn@hoeden-mulder.nl, zembla@bnnvara.nl, reacties@nos.nl, vereniging@nvj.nl, Jan Bulder <jbulder@stadgenoot.nl>, pdehaas@stadgenoot.nl, pdejong@stadgenoot.nl,mbos@stadgenoot.nl, info@stadgenoot.nl, AT5 Info <info@at5.nl>, pers@amsterdam.politie.nl, jack.druppers@amsterdam.politie.nl, vangnet@ggd.amsterdam.nl, orde@aova.nl,hoofdredactie@parool.nl, thomas.kok@arkin.nl info@hoeden-mulder.nl, D.Samson@tweedekamer.nl,redactie@rtvnoord.nl, secretariaatamsterdam@sp.nl, Chris Schaeffer <spafdelingasd@gmail.com>, randjan.bissesar@mentrum.nl, info@huurgenoot.nl, voorlichting-hof-amsterdam@rechtspraak.nl partijvoordedieren@tweedekamer.nl   christenunie@tweedekamer.nl
contact@tweedekamer.nl  d66@tweedekamer.nl  groenlinks@tweedekamer.nl
pvda@tweedekamer.nl  sgp@tweedekamer.nl  sp@tweedekamer.nl  pvv@tweedekamer.nl
cda@tweedekamer.nl   50plus@tweedekamer.nl meldpunt@wswonen.nl  rtlnieuws@rtl.nl editienl@rtl.nl  rtlnieuwsresearch@rtl.nl 


En vele andere hier niet vermelde adressen.