KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zaterdag 6 december 2014

BEDANKT LIEVE MENSEN! BEDANKT MICHA KAT!

Mededeling

Geen artikel (zitting) op deze site vanwege tijdgebrek!

Grote dank aan volksheld en vriend Micha Kat!


Andere absolute volksheld en vriend kwam vanmiddag op bezoek, met een krat! Daarover later meer

Ga voor informatie naar >>> klokkenluideronline.is

Ik heb zelf nog geen artikel over het hoger beroep van gisteren in het Gerechtshof van Amsterdam. De steun van lieve eerlijke rechtvaardige mensen/medestanders is enorm! Waaaaauw!!! Ik ben druk met datgene wat ik nu weer moet ondernemen. Ook ben ik oververmoeid, maar jullie houden mij op de been en ga dan ook door met de strijd!
Voor mij zelf, maar zeker ook voor anderen!

Die fantastische steun van jullie, kost mij echter ook heel veel tijd, want ik sta iedereen die belt of mailt uitgebreid te woord en/of mail terug. Dat ben ik jullie zeker ook wel verschuldigd, dat moet en dat doe ik ook met liefde. Ik ben zuinig op de bezoekers van mijn site, maar ook op een Twitter-volger of Facebook-vriend. Er zijn mensen, die nog niets van mij hebben gehoord, terwijl dat zeer zeker wel had gemoeten!

Sorry daarvoor, maar ik kan het even niet aan vanwege de drukte.

Ik wist niet, dat ik zoveel lieve mensen om mij heen had. Vaak mensen die ik nog nooit heb gezien, maar wel vrienden zijn. De mensen die op de zitting aanwezig waren. Andere Websites, de mensen op Twitter en Facebook, bedankt, bedankt en nog eens bedankt. Ik ga mij er echt in verdiepen, v.w.b. diegenen wie ik ben vergeten en ik bel, mail of Twitter jullie nog wel. Ook de vrienden op Facebook vergeet ik niet.


Vriendelijke Groet en hartstikke bedankt allemaal! Het doet mij echt goed!

Nico 

(07-'12) Later vandaag toch nog een uitgebreid verslag van de zitting.