KLOKKENLUIDERSVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

donderdag 24 oktober 2013

VOLKSVERLAKKENDE NEP KLACHTENREGELING VAN NATIONALE OMBUDSMAN ZELF

Nep en bedrieg klachtenregeling van Nationale Ombudsman zelf
De Nationale Ombudsman zou de Nationale volksverlakker niet zijn als die ook niet een, zogenaamde dus een nep, klachtenregeling zou hebben over de ombudsman zelf, of over een eigen medewerker. Je maakt jezelf niet erg geloofwaardig, als je zegt, dat je klachten over de overheid behandeld, terwijl als er een klacht over jezelf of over een van je medewerkers ontstaat, dat daar dan voor geen klachtenregeling zou zijn. 
En die hebben ze dan ook >>> Wat moet ik doen als ik een klacht heb over (een medewerker van) de Nationale Ombudsman?

Het lijkt best wel op een echte klachtenregeling
En die klachtenregeling lijkt dan ook best wel echt, als je die zo eens bekijkt op de website van de Nationale Volksverlakker. Lijkt ja, want daar is dan ook alles mee gezegd. Helaas, het is e
en zogenaamde klachtenregeling. Op 21 maart 2013 diende ik een ernstige omvangrijke klacht in over substituut ombudsman mr. F.J.W.M. van Dooren. Die meester van Dooren, is een 'rechterhand' van Brenninkmeijer.
Het betreft een schriftelijke zeer gedetailleerd klaagschrift van 
10 bladzijden over de uiterst abjecte werkwijze die ombudsman Van Dooren er op na houd.

Reactie ombudsman op zijn zachts gezegd opmerkelijk!

Het antwoord van de Nationale Ombudsman op die omvangrijke klacht was letterlijk; 'Hierbij laat ik u weten dat wij niet meer reageren op brieven van u met aantijgingen aan ons adres en in het bijzonder aan het adres van de substituut-ombudsman'. Ondertekend door de keurige >>> 'netjes pratende' Brenninkmeijer zelf. 
Nogmaals, dat is het antwoord op een ingediende klacht. Dat wil dus zeggen, dat de ombudsman niet meer zal reageren op klachtbrieven waar aantijgingen in staan.


Nationale Ombudsman wil alleen klachten zonder aantijgingen!
De Nationale Ombudsman Volksverlakker wil dus alleen 'klachten' behandelen zonder aantijgingen. Dat is ook al zo als je omvangrijke klachten over het OM, de politie indient, want dan wringt de Nationale Ombudsman zich ook al in allerlei bochten om zo'n klacht niet te hoeven behandelen! En daar gaat, ook deze opnieuw afgewezen, klacht over Van Dooren dan nota bene ook over. Kleine kwesties behandeld de ombudsman wel en die worden dan vol valse trots op de website geplaatst.

Partijdige ombudsman wijst klacht over niet behandelen klachten over OM  én politie schaamteloos af
Schaamteloos, want is het niet uitermate schandalig, dat mijn ernstige klacht over de misdadige wijze waarop substituut ombudsman Van Dooren te werk gaat word afgewezen omdat ik aantijgingen, zoals Brenninkmeijer mijn beschuldigingen aan het adres van Van Dooren benoemd niet wordt onderzocht?

Geef het gepeupel het idee dat je ze helpt, maar laat ze vooral niet winnen!
Dat is wellicht de opdracht van de overheid aan dit soort instanties.


Gerelateerde bericht: >>>  Volksverlakkend huis voor klokkenluiders